Is everybody heppie!? Yes?!?!
  • De daggoedmakertjes was vol!
  • Daar werd jij zeker vrolijk van?
  • Vrolijk vol ja?
  • Voorlopig laatste project eindelijk inhoudelijk afgerond *:*

En de zon schijnt 8-)
  • Bankzaken op orde, papieren weg, factuurtjes gemaakt. Ik zeg: daar wordt ik vrolijk van. Nu koken, wordt ik dan weer minder vrolijk van :D
  • Qaptain Quark said:
    Bankzaken op orde, papieren weg, factuurtjes gemaakt. Ik zeg: daar wordt ik vrolijk van. Nu koken, wordt ik dan weer minder vrolijk van :D

En in de TT ging het wel goed. :(.
  • Had de Eif
  • Ik heb de iPhone nu pas een uurtje of 7 binnen, maar ik heb er nu al meer mee zitten internetten dan met de Nokia N95 in een compleet jaar. De Hyves applicatie werkt ook prima.

Hij werkte ook in een keer met mijn carkit, zelfs in combinatie met de Monster radiozender. Ik kan er dus ook nog muziek mee luisteren in de auto. :)
  • Fijn spul eh? :)
  • Eind April mag ik er weer een uitzoeken. Grote kans dat het een iPhone wordt als ik het zo hoor.
  • Valt de grootte voor iedereen mee? Ik heb hem enkel nog maar in de winkel zien liggen, maar niet vastgehad, maar hij leek me wel wat lomp/groot?
  • Size matters, nietwaar ... :+

Mwoah, ten opzichte van de eerste generatie mobiele telefoon die ik had (in 1999 ofzo) is ie ongeveer net zo groot. Maar ik heb liever een telefoon waarmee ik kan doen wat ik wil dan een telefoon die weliswaar mega compact is en vol features zit en waar je vervolgens dan eigenlijk geen reet mee kunt.
  • Grootste voordeel is dat het scherm lekker groot is. En dat vind ik er prettig aangezien ik mijn mail ook op dat ding binnentrek. (Y)
  • Hij is inderdaad niet klein en dat was de reden dat Hilde er geen kocht.
    Maar het ding werkt wel als een tiet, ben nog blij met deze aankoop :Y

En meestal ben ik mijn telefoon na een paar maandjes alweer beu.............
  • En Hilde hoeft geen telefoon die werkt als een tiet, want die tiet...ja, laat ook maar h
  • Net gehoord dat ik de Armin van Buuren prijsvraag op het fok! forum heb gewonnen.

Ik krijg binnenkort dus het boek Een op een met Armin van Buuren thuisgestuurd. :D

En ja, van dit soort verjaardagskiekjes (op de telefoon geschoten) wordt ik ook nogsteeds vrolijk:
    image
  • Awwwww...

LIEF :D

Goed idee trouwens: Papieren bordjes.
    Rommel ----> Vuilnisbak
    Doekje erover, klaar. :Y)
  • Jups, heerlijk systeem. Dat gaan wij hier ook vaker doen! :D
  • Whouahahhaaa.. lekkaaaah met je handeee eteeeee :Y
  • IK HEB EINDELIJK MIJN DIPLOMA WTF!

Moest om te slagen 24 van de 34 punten voldoende scoren, maar ben geslaagd met 34/34 op een goed.

_o_
  • Gefeliciteerd! (Y)

Limburgse vlaaien! *:*
    Toch?
  • Yeaaaaaaaaaaah! *:*
  • Gefeliciteerd!
  • Nou, die vlaai zit er niet in denk ik.
  • Ik had net ook geen vlaai bij de koffie!
  • Als er iemand slaagt in ons gezin is het geen vlaai maar Lambertustaart. Chocolade ijstaart met room en schuim, yam!!

Er is nog over dus sluit maar aan dames & heren...
  • Onze dochter Noa is geboren !!
    Vandaag 18-03-2009 om 15.39 uur, 3460 gram, 50 cm.

image
  • wow Pieter (Y) Gefeliciteerd man! Alles goed gegaan ondanks de keizersnee?
  • Gefeliciteerd Pieter! Dat is al een hele dame zeg! *:*
  • Pieter said:
    Onze dochter Noa is geboren !!
    Vandaag 18-03-2009 om 15.39 uur, 3460 gram, 50 cm.

[qimg]http://lh6.ggpht.com/_VrcKb0bNwJQ/ScFK4w2hjNI/AAAAAAAAAKw/hNXGcf64kBI/s640/IMG_1476.JPG[/qimg]

Gefeliciteerd Pieter!!!! (Y) Wil je alleen geen foto's meer van onze Jill posten en dan zeggen dat het jullie dochter is ;)

[spoiler]image[/spoiler]
  • :D
    Kunnen zo zusjes zijn!

Gefeliciteerd, Pieter! (Y)!
  • Haha, onze vrouwtjes hebben aardig dezelfde smaak wat kleding betreft ;)
    Uiterlijke kenmerken heeft ze van haar moeder.

Alles is voorspoedig verlopen tijdens de keizersnee. Vorige week was een stuitligging geconstateerd. Vanmorgen werd dat gecontroleerd en bleek ze dwars te liggen. En vanmiddag tijdens de keizersnee bleek ze aardig in de "gewenste" houding te liggen, maar had ze 3x de navelstreng om de nek. Ik ben dus erg blij dat het geen vaginale bevalling is geworden. Moeder en dochter maken het nu prima. Toen ik vertrok vanavond was Annechien nog verlamd vanaf haar borsten tot haar tenen (ruggeprik). Morgen is het dus afwachten of ze dan ook veel pijn heeft rondom de keizersnee. Ze moet in ieder geval tot zondag in het ziekenhuis blijven en mag de komende weken niet tillen, heb ik begrepen.
  • Feliciteerd Pieter *:* *:*

@San: dat is ook geweldig nieuws :Y. Ikke niet schnap :NN of heb ik iets gemist? Laatst was het allemaal niet haalbaar meer, toch?
  • En ik ga trouwen met Hilde.........................ze zei gewoon ja zeg :+
  • Wanneer is de datum ?
    "Gewoon" gevraagd, of op een aparte ( lees: romantische ) manier gevraagd ?
  • We zijn een paar dagen in de veluwe geweest in een hotel, daar heb ik het gevraagd bij het avond eten.

Ook nog een dag in de sauna gehangen daar. www.veluwsebron.nl
    Zo'n welness centrum heb je nog nooit gezien, groooooooot. Best een aanrader als je er van houdt. Ik ben niet zo'n fan van dat naaktlopen maar dit was iets aparts :Y
  • Trouwen? Ouderwets zeg! :P.

Gefeliciteerd m
  • Hahaha, inderdaad.

Maar die nieuwewetse dingen om je zaakjes te regelen vind ik TE zielig.
    Geregistreerd partnerschap, pffffffff. Gewoon hetzelfde met een andere naam.

Okay, niet exact hetzelfde maar het doet hetzelfde............

En ik maak Hilde er erg gelukkig mee. Dat voorop natuurlijk.
  • WTF!!??? Ralluf!! Gefeliciteerd man! Ik zie al helemaal voor me hoe Hilde reageert! Geweldig!

Leuk! *:*

Ja, dat nieuwerwetse spul is een beetje veel geregel. Nou moet ik zeggen dat het bij ons allemaal wel soepel verliep :Y

Wanneer gaan lullie in het wit en zwart een beetje tof doen?
  • Beiden gefeliciteerd met de vrouwen dan maar! :-)
  • Ralf said:
    En ik ga trouwen met Hilde.........................ze zei gewoon ja zeg :+

Ah ... nu is er echt geen weg meer terug ;). Gefeliciteerd!
  • Pieter, gefeliciteerd met de jonge kroost!!!

Ralf, you're screwed!

hahaha ;)

Nee, ook hiervoor de oprechte felicitaties! Hilde zal wel een mooie bruid worden!
  • En Ralf natuurlijk een fijne bruidegom :D Ik mag dat zeggen representing vrouwelijk Groovejunk!

Maarre; GEFELICITEEEEEEEERD!! Echt helemaal super, en inderdaad al een datum?

@ Pieter, fijn dat alles goed verlopen is en wat een mooie kleine! Hopelijk heeft ze niet te veel pijn & last vandaag.
  • Lady Y said:
    @ Pieter, fijn dat alles goed verlopen is en wat een mooie kleine! Hopelijk heeft ze niet te veel pijn & last vandaag.

Ze is net uit bed geweest. Dat ging minder goed dan ze had verwacht, maar volgens de verpleegkundigen was het juist er goed dat ze al even uit bed is geweest. Kleine doet het ook prima.
  • Dat is goed om te horen Pieter (Y)

Geniet ervan!
  • Gefeliciteerd allen met deze mooie gebeurtenissen !!!!
  • Dank allen, wanneer dit te doen is moeten we nog gaan plannen. Mijn voorkeur heeft de volgende zomer omdat ik verwacht aardig vol te zitten deze zomer met de verbouwing.
  • Doemme, moeten we zo lang wachten op een feessie? :+
  • Jep :Y
  • Nog een fotograaf nodig, Ralf? :+.
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion