Aankopen tijdens de kredietcrisis.
  • Kredietcrisis. Welke kredietcrisis?! :X

Vorige week nog een kast gekauft bij de Ikea van een paar honderd euro. Zelf samen te stellen, dus we zijn lekker wezen customizen :7
  • Da's best prijzig, voor Ikea....

Hoe heet dat model?
  • Pax of Besta denk ik .... hangt er vanaf of het voor de slaapkamer of huiskamer is. Wij hebben ook een Ikea kast van bijna 1000 euro in de slaapkamer. Maar een beetje inbouwkast van die grootte kost dan ook 4000 a 5000 euro.
  • De kwaliteit zal dan ook wel van een soortgelijke verhouding zijn zeker :)
  • Nou, ik was bij een of andere kastenbouwer in Heemstede wezen kijken en eerlijk gezegd vond ik de kwaliteit aldaar minder dan die van onze Ikea kast. En daar waren we toch ook ongeveer 4000 euro kwijt.

Dus de prijs hoeft niks te zeggen.
  • Ikea is prima spul altijd hoor, maar voor sommige onder ons niet decadent genoeg ghehe
  • Wij hebben ook een ikea kast in de slaapkamer. De kwaliteit doet wmb niet onder voor meubelbouwers oid. Alleen de prijs is wat leuker. Wij waren 1200 kwijt, dan hebben er 1 met melkglazen schuifdeuren in een aluframe. erg mooi :Y

En dat rolt na 4 jaar nog steeds als een zonnetje :P
  • Dan hebben wij dezelfde deuren. Ook 3 meter breed?
  • Deuren van 3 meter breed?
  • Dat zal niet lukken, het frame kan dat niet meer dragen dan, en alles zal beginnen kromtrekken, tenzij de deur volledig is gemaakt uit vezelplaat.
  • Nee, 2 deuren van 1,5 meter breed.
  • ooooooooooooohw :+
  • Mathieu said:
    vezelplaat.

Vezelplaat en dat houtsnipperlijmpersspuit'tinplasticspul daar is Ikea wel goed in.
    Vandaar dat 't ook niet zo duur is :)

Machinaal delen spuiten in een mal in plaats van echt hard hout wat 'uitgewerkt' is op maat maken is natuurlijk gewoon veel goedkoper.

Nooit goed gekeken, maar kan best zijn dat ik ook zo'n Ikea frame dinges kast heb (aangezien m'n badkamer meubilair er ook vandaan komt)

Toch best handig als je bij de aanschaf van je casa gewoon dergelijke degelijke meuk 1-2-3 kan overnemen. Zal mij echt een biet zijn hoe de kast in m'n slaapkamer eruitziet. Of ik slaap, of ik ben met andere dingen bezig B-)
  • Die kasten van Ikea zijn stevig genoeg. Sommige mensen van vinden blijkbaar van niet. Dan vraag ik me af wat ze er allemaal mee doen.

En persplaten of hardhout, boeie, doe mij de goedkoopste maar.
  • /me klopt eens een keer op z'n tafelblad...van geperst papier. :')
  • Sja, ligt er ook aan wat je ermee wil doen ...

Ik heb ooit in een auto-onderdelenmagazijn gewerkt als orderpicker.

Nou is zo'n Expedit kast bijvoorbeeld voor de opslag van platen en/of boeken prima geschikt met z'n 13.5 Kg opgegeven gewicht per vak, maar je moet er niet aan denken dat je daar remschijven en startmotoren en waterpompen in gaat opslaan.

Of laten we zeggen de halter gewichtjes in de sportschool ;)
  • Ja ok, maar voor kleding heb je geen bunker nodig.
  • zo, vorige week mijn koptelefoon besteld.
    dacht het werd eens tijd om een nieuwe te bestellen. dus heb ik de Technics RP-DH1200 besteld, had hiervoor een behringer. alleen dat was echt meuk..

ik had hem gister eventjes opgezet.. en ik kan jullie melden.. wat een vet!!! geluid..

mzls
  • Kijk, een hele vooruit gang, uit eigen ervaring; die 1200 is echt zeer fijn !
  • Dat is een hele stap voorwaarts :Y nais! (Y)
  • jeroen-1234 said:
    Nee, 2 deuren van 1,5 meter breed.

Jep, mooooiii! :D

Alex said:
    Die kasten van Ikea zijn stevig genoeg. Sommige mensen van vinden blijkbaar van niet. Dan vraag ik me af wat ze er allemaal mee doen.

Waar denk je dat de kreet "uit de kast komen" vandaan komt?
  • Bij Ikea vandaan dus? :+
  • Je moet alleen nooit iemand op de Ikeakast jagen, want dan gaat het mis. En als je dan bij Ikea aanklopt word je van het kapotte kastje naar de muur gestuurd! :(
  • En nooit je kast onder stoelen of banken steken!
  • jeroen-1234 said:
    Pax of Besta denk ik .... hangt er vanaf of het voor de slaapkamer of huiskamer is. Wij hebben ook een Ikea kast van bijna 1000 euro in de slaapkamer. Maar een beetje inbouwkast van die grootte kost dan ook 4000 a 5000 euro.

De Besta serie inderdaad. Moest even zoeken want ik ken al die namen niet uit mijn hoofd. Wel leuk dat je het geheel helemaal zelf kan samenstellen :)
  • Tigereye said:
    ... Moest even zoeken want ik ken al die namen niet uit mijn hoofd. ...

Wie dat wel kan is ook niet helemaal wijs denk ik :+
    Wel mooie dingen trouwens! (Y)

btw, koptelefoontje is binnen -O-
  • Nice (Y) Koptelefoon is zo belangrijk!
  • Mooie hoofdtelefoon!

Alleen wees er zuinig op ;)

/me versleet er 3 in 3 jaar :D
  • image

Hij staat er hoor *:*
  • Dan heeft het wachten toch nog meegevallen ;)
  • Ja, inderdaad. Dagje langer dus, alleen matig dat ze dan in die mail zetten "alst langer dan een week duurt vul je maar een contactformulier in" :').
  • Haha, lekker profi. :NN
  • Tom said:
    Ja, inderdaad. Dagje langer dus, alleen matig dat ze dan in die mail zetten "alst langer dan een week duurt vul je maar een contactformulier in" :').

ze hebben hoge verwachtingen van hun eigen service ;)
  • @tom: hoe is de afdrukkwaliteit?
  • Prima :).
    Sowieso voornamelijk voor tekst bedoeld, maar ook kleurenplaatjes komen er netjes uit.

Belangrijkste reden om voor deze te gaan was dat er een netwerkaansluiting op zit, en de kosten per print relatief laag zijn.

Groot nadeel is dat de tonercardridges alleen toner bevatten, en dus niet van die rollen. Die moet je later apart vervangen (maar dat is pas na enkele tienduizenden afdrukken natuurlijk)
  • jaa een koptelefoon is zeer belangrijk:d
    nu nog leren draaien ;) iemand die me wil coachen maybe:P

mzls
    Ron
  • Een bakfiets zoals hieronder, maar dan in het gebroken wit ipv zwart.

image
  • Koel Jeroen, die dingen zijn echt van onschatbare waarde!
  • Nou, de waarde kan ik je precies tot op de komma noemen hoor ;). Maar gelukkig kunnen we nog deelnemen aan het fietsenplan bij Heids werkgever.

Ja, hij gaat straks dienst doen bij boodschapjes, en hopelijk van de zomer veel als we met de kleine op stap willen en niet direct de auto hoeven te pakken.
  • Ik vind het zulke burgerlijke apparaten :X.
  • lol. Je doet net alsof burgerlijk een vies woord is :P
  • Wij hebben ook zo'n gevaarte.
    Is wel makkelijk om kinderen in te vervoeren en de boodschappen.

Wel een rib uit je lijf he??

Edit: ik heb trouwens net een 22" Samsung tft gekocht bij Mediamarkt. Ook nog even bij de videocamera's staan kijken maar ik kon me nog net inhouden, eerst eens beter onderzoek doen naar wat ik wel of niet wil. Stond een Sony bij die claimde de kleinste ter wereld te zijn, best een leuk ding om te zien maar ik ben geen Sony fan meer..........en er staat een heleboel JVC en die heb ik nu 1 en dat is naadje, is niet echt een goed argument om er weer iets van te kopen toch?
  • Ralf said:
    Wel een rib uit je lijf he??

Als je niet uitkijkt ben je inderdaad zo een maandsalaris kwijt :')

Anywho:

Ik speel 't op safe met de crisis:
    Spindeltje gekocht met 50 cd's voor slechts 12.50 :D

Toch wel handig dat m'n cd-speler ook mp3 vreet, heb je nog wat aan je mp3 backups in je huiskamert ;)

Edit: Betreft een nr.1 resultaat in de Chip (Duits computerblad) dus CD-rot hoef ik me niet druk over te maken...
  • Maar het is wel ideaal, net 3 kindjes opgehaald van school met dat gevaarte.

Ik heb ook weer geinvesteerd: http://www.dagactie.nl/
  • Dus jij hebt binnenkort al je tapes gedigitaliseerd?
  • Tape in je PC... hahahaha en dan ben ik oldskool met mijn SL's en roooteeerie? :+
  • Ik ga het proberen, maar of het binnenkort klaar is betwijfel ik........wat is trouwens 'binnenkort' ? :+
  • Het laatste stukje PC net gehaald...eindelijk te krijgen. :)

Net uit in NL dus:
    image

Verassend snel kaartje!
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion