Erger je dood, volgens Tigereye
  • :7 :7 :evil: :evil: ;) ;) _O _O _o_ _o_ :* :* *:* *:* -O- -O- :P :P :V V O%O O%O {:* {:* :<| :<| 8)7 8)7 :) :) O+
  • Jij dacht: ik test even of alle smiley's het doen?
  • Nou, test niet geslaagd dus...
  • Kwins = druk
  • Zoiets dachten wij al ja..

Niet : kwins = ruQue? :+
  • Maar we vergeten de hamvraag:foto van de outfit? :-)

W
  • Wij mogen toch ook wel ff lachen en zien hoe jij je belachelijk maakt ofnie? -O_
  • de olson kwins?
  • ehm, twins....
  • Nou als ie daar druk mee is dan hoort dat zeker niet in dit topic terecht! :D
  • Menno said:
    Wij mogen toch ook wel ff lachen en zien hoe jij je belachelijk maakt ofnie? -O_

als ik me belachelijk maak... en dat mag best ja, alleen dat doe ik nooit :NN :+

maar dat komt tzt wel, nog 2 weken tot carnaval :Y -O-
  • nooit?

Dat weet je zeker? :+ ;)
  • Je hebt beeldmateriaal?
  • Helaas alleen op mijn netvlies, eens kijken of ik een exportfunctie kan vinden!
  • Qaptain Quark said:
    Helaas alleen op mijn netvlies, eens kijken of ik een exportfunctie kan vinden!

als je maar geen windows-update hier voor gaat zoeken, voor je het weet loop je vast ;)

[spoiler]in dat geval val je tenminste wel wat minder op tussen die ambtenaren :+ [/spoiler]
  • Ik weet niet wat er met mijn internet aan de hand is de laatste dagen, maar het is echt ontzettend langzaam :(

Ik zal blij zijn als ik weg ben bij dat Speedlinq, wat een waardeloze club prutsers is dat zeg.
  • Ik had het nodige aan spullen besteld, ouders gebeld of ze vandaag thuis waren, antwoord was ja dus de hele mikmak richting hun adres gestuurd. Bel ik op, zegt m'n ma: ze kwamen net toen ik boodschappen ging doen...

Nonde! Anders had ik vanavond nog kunnen aansluiten :/
  • Wqat hebbie gekauft dan?
  • Kan die topictitel veranderd worden? We weten nu wel hoe het zit, dus het begint langzaam aan een ergernis te worden! :P
  • Er zit een bug in OSX, waarbij je als je een flinke hoeveelheid data aan het moven bent, data kwijt kunt raken als dat proces opeens onderbroken wordt. Laat dat nou net het geval zijn. Ik ben nu een recovery tool aan het uitproberen, maar een harddisk van 1 TB scannen kost ongeveer een dag :N
  • Zoo, dan baal je! :N
  • Ralf said:
    Wqat hebbie gekauft dan?

Vanavond weet je het (hopelijk) *:*
  • Of je het nu zegt of straks...............wat maakt het uit?
    Kom op man, VERTEL!!
  • Nee, vanavond gelijk beeldmateriaal hoop ik :+
  • Ja jeeeeeeeesus! :+
  • My best guess, een paar monitoren :+
  • jeroen-1234 said:
    Er zit een bug in OSX, waarbij je als je een flinke hoeveelheid data aan het moven bent, data kwijt kunt raken als dat proces opeens onderbroken wordt. Laat dat nou net het geval zijn. Ik ben nu een recovery tool aan het uitproberen, maar een harddisk van 1 TB scannen kost ongeveer een dag :N

Ook in time machine trouwens... Leuke is dan dat het journal van je timemechina HD corrupt raakt en je dan zowieso niet meer kan backuppen. Daarom gebruik ik nu geen TM mee, ik ben 't wel ff zat...
  • Heerlijk dat mac (Y)

[/sarcasm]
  • Ja he? :Y
  • De laserjet 4 heeft het begeven ;(.

Van de week nog gezien dat het ding pas 170.000 afdrukken achter de rug had. ;(. RIP. ;(.
  • Nou, die file recovery gaat em niet worden :N. Hij vind wel een hoop MP3, maar kan de naam dan niet terugvinden.
  • Da's mooi %@#@t!
  • Lekker.. we zouden vandaag gaan verven in de woonkamer, dus die was dit weekend wel klaar en dan volgend weekend de kamer leeg voor de nieuwe vloer. Is hut froutje ziek ;(

Kan ik alles doen, hond uitlaten, kind eten en verschonen, boodschappen... lekker dan. :N
  • Hier ook nog een zieke vrouw, zou verboden moeten worden :)
  • Ja he? Zo heb je er geen pest aan :+
  • Tom said:
    De laserjet 4 heeft het begeven ;(.

Van de week nog gezien dat het ding pas 170.000 afdrukken achter de rug had. ;(. RIP. ;(.

FIXED *:*
  • Ziek! :(
  • Lekker dan! Beterschap!
  • Beterschap Menno!
  • Beterschap!

Ik ergerde me weer aan de drukte op de weg.
  • Menno said:
    Ziek! :(

je kon er op wachten he :N eerst frautje, dan jij

Beterschap iig! (Y)
  • Fok! Kan je je beroerd voelen van zo'n griepje zeg...
  • Ik erger me helemaal kapot aan de "beveiligers" hier in de bibliotheek. Die mensen lopen de hele dag rond in hun uniform en lopen constant op ALLES te zeiken. Niks mag blijkbaar, alles is verboden, constant is er iets niet goed. Het is gewoon niet normaal meer, je kunt hier niet meer fatsoenlijk werken :(
  • Als er rumoerige gasten zitten is het niet goed, security is ook niet goed... Goed bezig! :9
  • Security heeft niet tot gevolg dat het rustiger wordt. Die lui maken nog steeds herrie. De security houdt zich vooral bezig met mensen die met z'n drieen aan een tafel zitten te werken waar (blijkbaar) maar twee mensen mogen zitten.
    En meer van dat soort onzin.
  • Werkverschaffing is dat.

Ik kreeg spontaan jeuk van dat soort mensen.. kwam je met een tas binnen, mocht ineens niet meer. Was wel een extra stimulans om zo snel mogelijk af te studeren en daar weg te wezen ;)
  • Ah ... beetje dat mediamarkt syndroom. Kom je met een tas aan (werklaptop erin), moet je dat in zo'n lullig plastic kluisje doen. En anders mag je de winkel niet in. "Prima, dan verkoop je toch niks. Je denkt toch zeker niet dat ik bedrijfsgegevens ga deponeren in zo'n lullig plastic kluisje. Flikker toch op! Ik ga wel naar de concurrent die mij wel als klant ziet."
  • Tsja, daar zal de Mediamarkt van wakker liggen. De klanten komen toch wel.
  • Een pakket wat ik op 29 augustus 2008 heb gestuurd, is tot op heden nog niet aangekomen. Op 2 oktober navraag gedaan, formulier ingevuld, kopietje van pakbon erbij, je kent het wel. Zou uiterlijk 3 maanden mogen duren, zou goed komen.

Vandaag maar eens gebeld naar de TNT of ze nog van plan waren om een terugkoppeling te geven. Zeggen ze heel mooi: "Nou mw, in ons systeem staat dat u geen reactie heeft gegeven op de brief die we aan u gestuurd hebben. Om die reden is de klacht (voorlopig) afgesloten".

Als ze GVD die brief gestuurd hadden dan had ik ook wel gereageerd ja! O%O Ze zou "het" (wat is het? denk ik dan) op de mail zetten en de procedure is dat ze binnen 48 uur contact met me opnemen (Nee de TNT en procedures zijn heel betrouwbaar :NN)

Kreeg ik vanmiddag wel heel toevallig een enq
  • lol. Stelletje wankers :P
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion