Ma Chambre - Minitopique
  • Oke.. Mijn kamer ondergaat op het moment een verandering en deze ga ik met jullie delen! (yay)

Hoe zag het er eerst uit?

Nou, foto's* uit het archief geven het een klein beetje weer..

(*Voorwaarden onder de spoiler)

[spoiler]GEVAAR: AMATEURSHOTS!

Mogelijke gevolgen:
    - staar
    - nachtmerries
    - ZWAAR nek trauma (wacht maar)
    - verbrand netvlies[/spoiler]

image
    Goed overzicht van de kamer, toch?

image
    Let op de geweldige linksinval links, gecombineerd met prachtig weggewerkte kabels!

Toen werd het leeggehaald (behalve m'n bed) en volledig geschuurd.

Vervolgens keek ik er met een beetje een scheef ook naar....

image

image

--------------

Nu een aantal dagen verder ziet het er volgens mij erg gaaf uit.. De inrichting moet nog volgen, daar ga ik deze week een beetje voor zitten tekenen :)

image
    Het behang :9

image
    Weer behang, andere lichtinval. Rechts zie je nog een stuk van de muur. Waar eerst terracotta zat (1 muur behang met een deur ertussen, 3 terracotta)

Radiator is meegespoten, net als de plinten en deurlijsten. De schuine wanden zijn in een romerige kleur gespoten, net als het plafond (hoewel die een tik lichter is)..

Kek toch? :+
  • Komt er op de vloer straks ook een koeienhuid?
  • Vet behangetje! (Y)
  • @ Jeroen: Nee

@ Menno: Zeker! erg gaaf ook dat het een soort diepte heeft en daarom met andere lichtinval er net iets anders uitziet..

Heeft iemand een tip over statieven die (makkelijk) in hoogte verstelbaar zijn?
  • Statieven voor den speakers?

Ik had die van Samson. Nu gebruikt mijn vader ze en is er ook erg over te spreken.

Ja, dat behang is echt super!! Ben benieuwd naar de rest!
  • Nu kan ik kiezen uit de Samson MS100 of Samson MS200. Als ik het goed lees kunnen beide tot 125 CM hoog geschroefd worden, perfecte oorhoogte zodra ik zit.
    Maar is het mogelijk om een van deze twee uitvoeringen te kantelen om zo de speakers op m'n oren gericht te hebben zodra ik sta te draaien?

Dat zou namelijk helemaal ideaal zijn. Wil liever geen gaten in m'n muur boren gezien het behang.. Zijn er anders misschien nog andere mogelijkheden voor mn speakers?
  • Ik zal ze even voor je zoeken Dieds. Ik had namelijk geen studio statieven ;)

edit : zoiets had ik
  • Ziet er koel uit Diedel!
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion