Grappige plaatjes en filmpies deel 211
  • Scherp Ralf!

Mogen we hier dus weer verder beste goegemeente! :7
  • CIA had een vacature voor een huurmoordenaar.
    Na alle tests en interviews bleven er drie kandidaten over.
    Twee vrouwen en een man.
    Voor de laatste test namen de CIA agenten een van de vrouwen mee tot aan een zware metalen deur en gaven haar een geweer.
    Bij deze praktische proef moeten we weten of je onze instructies blindelings opvolgt, wat de gevolgen ook mogen zijn.
    In deze kamer zit je echtgenoot in een stoel. 'Vermoord hem'
    De vrouw zei: 'Dat meen je niet? Ik zou nooit m'n man kunnen vermoorden.'
    De CIA agent zei: 'Dan ben je niet de juiste persoon voor deze betrekking.'

De tweede vrouw werd net dezelfde instructie gegeven.
    Ze nam het geweer en ging in de kamer, na ongeveer vijf minuten stilte kwam de vrouw uit de kamer met tranen in haar ogen.
    'Ik heb het geprobeerd, maar ik kan m'n man niet vermoorden.'
    De CIA agent zei: 'Dan ben je niet de geschikte persoon, neem je echtgenoot maar mee en ga naar huis.'

Ten slotte was de man aan de beurt!
    Hij kreeg de instructie om zijn vrouw te vermoorden.
    Hij nam het geweer en ging de kamer binnen.
    Schoten werden gehoord, het ene na het andere.
    Dan hoorden de agenten geschreeuw en geklop op de muren.
    Na een paar minuten was het weer stil.

De deur ging traag open en daar stond de man.
    Hij veegde het zweet van zijn voorhoofd en zei: 'Godverdomme, dit geweer was met losse flodders geladen.
    Ik heb haar met de stoel moeten doodslaan.'

:')
  • Haha heerlijk =D
  • Hahahaha, hulde!
  • Goeie binnenkomer :D
  • Hahaha, opdracht = opdracht :Y
  • gniffel :)
  • Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar.
    De russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk

Om niet achter te blijven zijn de Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen.
    Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezelnetwerk in gebruik hadden.
    En dat zo'n 1000 jaar voor de russen!!!

Een week later hebben de Twentenaren het volgende rapport geplubliceerd:
    Bij opgravingen in de Twentse bodem, tot op een diepte 500 meter, hebben Twentse wetenschappers helemaal NIETS gevonden.
    De Twentenaren concluderen daaruit dat 5000 jaar geleden de oude Twentenaren reeds beschikten over een draadloos netwerk!!!
  • Hahaha, heerlijk :D
  • Brutale apen die CDJ's tegenwoordig. Zaterdagavond had ik een exemplaar die mij durfde uit te schelden:

image

[spoiler]Kijk op de plek waar het pitch percentage staat ;)[/spoiler]
  • lawl. ^^
  • Was ff zoeken, maar ik zie 'm.. lawl idd :D
  • Hoe saai moet de muziek dat je dit soort dingen - op z'n kop - gaat zien? :+
  • Ik was niet aan het draaien, maar stond de groupie uit te hangen :+
  • Zoals jullie wel weten ben ik een total game freak/nerd geworden. Aan het einde van een clanbattle (Nou BotS, Battle of the Sexes 7 om precies te zijn) een aantal foto's gemaakt en 'n video...

image

Ik ben de tweede van links

image

TEAMKILLING!

Video...

http://www.youtube.com/watch?v=ZePtvq_U-Iw

Ben in dan nu een offici
  • Toen ik vanochtend op de A4 in de file stond, passeerde deze mij aan de rechterkant. Ik dacht eerst dat het een Carver was, maar toen zag ik dat ie maar 1 achterwiel had.

http://www.ad.nl/video/2691208/Science_fictionmotor_in_de_stad.html

Typisch dat er vandaag dan ook een artikel in het AD over staat.
  • Leuk ding! :Y
    Wel heel toevallig dat jij hem tegenkomt dan (Y)
  • [QUOTE=Lady Y;112018]Zoals jullie wel weten ben ik een total game freak/nerd geworden. Aan het einde van een clanbattle (Nou BotS, Battle of the Sexes 7 om precies te zijn) een aantal foto's gemaakt en 'n video...

[qimg]http://i112.photobucket.com/albums/n175/jezer29/HPIM1398-1.jpg[/qimg]

Ik ben de tweede van links

[qimg]http://i112.photobucket.com/albums/n175/jezer29/HPIM1400.jpg[/qimg]

TEAMKILLING!

Video...

http://www.youtube.com/watch?v=ZePtvq_U-Iw

Ben in dan nu een offici
  • image

Heerlijk slechte humor :D
  • Hahaha :+

image
    Om in haar gedachtensfeer te blijven ^^
  • Haaaahahahaha :D
  • Hahahahahahahaaha geweldig! :Y
  • PARAH SALIN!!! WAHAHAHAHA, ik lig echt dubbel!
  • http://nl.youtube.com/watch?v=AAml-VgOF1I

Fortis heeft z'n pin automaten aangepast
  • Geweldig!

Al makes 20k a year selling shoes. En dan wel een survey invullen op je MBP :P

Volgens mij is 't in scene gezet :+
  • No shit, Sherlock! :D
  • mwhaha humor :)
  • Ladies and Gentlemen:

We are proud to offer you the new edition of the "Eurasian Business Directory" - this is a DVD database of 1,200,000 companies from Russia, Belarus, Ukraine, Latvia, Lithuania and Estonia, translated into English, French and German.

The database contains the name, postal address, phone, fax, website, email, contact name, country of representation and description for each company.

The information was fully checked and updated in September 2008.

You will find using the database extremely easy to use because of the wide search options: companies sorted by name, categories, trademark, products, address, email, website, countries of export/import, representatives in other countries etc. The program also offers an option for saving all search results to files in many different formats.

The DVD also includes:

1. Detailed information on Exhibitions which will take place in Russia, Belarus, Ukraine, Latvia, Lithuania and Estonia during 2009.
    2. Information on Local and National Authorities, plus economic and geographical information for these countries.
    3. List of special economic zones in these countries.
    4. Maps and phone codes of Russia, Belarus, Ukraine, Latvia, Lithuania and Estonia.

To order the "Eurasian Business Directory , please contact us; the price is 210 Euros (inclusive of shipping to your country).

You can find detailed information about this and our other products at our web site.

With kind regards,

Sergey Petrov,
    Sales Manager,
    Zakmedia.

Vond deze best humor :+

Hoezo ik ben een spam verkopert...
  • Wat is er zo grappig aan? Ik snap 'm denk ik niet :NN
  • Ik moet dan ook randdebiel zijn denk ik.
  • heh heh, het heeft lang geduurd, maar de SPAM heeft ook Zeeland gevonden!
  • SPEM? Wasda? :P
  • Quincy said:

:D GEWELDIG _o_ _o_ _o_ *:* *:* *:* *:* *:* *:* -O- -O- -O- :V :V :V :V :evil: :evil: :evil: :evil: :7 :7 :7 :7 O%O {:* -O- *:*
  • Dirk Jan is echt heerlijk :)
  • image

Amish Hummer
  • Hahahahah schitterend!
  • Quincy said:

Die database heb ik ook:Y

[spoiler]Zit rechts bovenin m'n browser en heet Google[/spoiler]
  • "NO SOUP FOR YOU!"

Degenen die deze quote herkennen liggen nu gegarandeerd in een deuk van het lachen.
  • en voor diegenen die het niet kennen ga je het nu uitleggen??? :)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion