De laatste kamer!!
  • Even 2 pics, ik maak er meer zodra er meer te zien is ;)

image

image
  • Dit wordt dan de kinderkamer? :)
  • Oh, en wtf moet je gaan doen als deze klaar is? :D
  • Dit wordt de kinderkamer ja.. en wat ik dan moet doen? eeeeh.... de overloop nog ff snel :P
  • En dan is het geklus dadelijk klaar, ga je dan weer opnieuw beginnen? :+.
  • Nee, dan ga ik eerst van het papaschap genieten. Als dat niet bevalt dan verzin ik wel weer een project :+
  • En op zoek naar een nieuwe woning!
  • Ja, vakantiewoning ofzo. :Y

Maarreeeeh mooie kleur he? (Y)
  • Is zeker een frisse kleur :Y
  • Yup, vind het ook mooi :Y
    Beetje koel, maar ik denk dat het heel strak staat bij die meubels die je liet zien!

Mooie houten vloer trouwens ook, schuren, lakken en klaar joh! :+
  • Gaat laminaat in. Dus kleur wordt wel "beter" zeg maar. En de andere muren krijgen een 2 tinten donkerdere kleur.
  • Snap het van dat laminaat. Vraag me wel af wat voor resultaat het zou hebben om de planken gewoon af te lakken. Sloophoutkasten zijn ook helemaal hip, en daar past zo'n vloer perfect bij.

Je moet er alleen van houden :')
  • Gehorig wordt het dan.. Als je eerst "bouwplaten" op je vloer schroeft (12 mm) en dan een ondervloer en vervolgens de planken, dan is het prima te doen :Y
  • Ah, idd gehorig, logisch :Y
    Niet eens aan gedacht, ik zit met m'n gedachten niet zo bij de Gamma denk ik, en nou dwaal ik nog helemaal af ook! Terug naar het topic maar? :+.
  • Menno said:
    Ja, vakantiewoning ofzo. :Y

Maarreeeeh mooie kleur he? (Y)

Zeker mooie kleur Menno! Ik heb laatst de foto van de meubels wel gezien, maar moet zeggen dat ik dan wel altijd moeite heb om me er een beeld van te vormen. Maargoed, ik ga vast & zeker vaak genoeg de gelegenheid krijgen om het te zien :D

@ Tom, ik had dat zelfde idee ook al geopperd, dus zo stom is 't niet. Ik kreeg inderdaad dezelfde uitleg over de geluidsoverlast. Al met m'n slippertjes klonk het erg hard, laat staan met schoenen/hakken.
  • Lady Y said:
    @ Tom, ik had dat zelfde idee ook al geopperd, dus zo stom is 't niet.

Jahaaaaaaaa, klussen en vrouwen :NN
  • Leuk kleurtje Menno :)
  • Mooi kleurtje!
  • Jij hebt veel kamers met grote ramen, echt tof :) Een een rotwerk om te schilderen etc. :P
  • Ja, het is een heel licht huis ja.. Nadeel is dan ook weer dat je dat in de zomer wel merkt ;)
  • Goed dat je niet in Groningen woont, dan was het weggewaaid!
  • :')!

Grun! Net de laatste 2 muren in de verf gezet, wat gekit en nog wat geschuurt. Morgen nog een keer verven en nog wat verven en dan de ondervloer er alvast in. Kan het froutje woensdag schoonmaken en kan ik donderdag de vloer leggen. Dan zaterdag nog 2 plinten erop en verven en dan is het klaar!

Althans, het kluswerk. Dan nog wat luxaflex, wat plankies en inrichten maar.
  • Goede taakverdeling wel :Y
  • UpdateMetPics!~
  • Jah, olmoost!
  • Heb de plinten onder de verwarming net in de grondverf gezet!

image

image

image

image

image
  • Dat kind krijgt me daar toch een royale kamer... sjeses :P
  • Die lamp, subliem gewoon!
  • Die lamp inderdaad! Vet!

Verder ziet het er keurig uit, as usual :)

Edit: rooie schoenen gespot! 8-)
  • Erg netjes Menno. Lamp is ook erg grappig. Nu nog Luxaflex voor de ramen?
  • Ja, nu nog wat leuks van Luxaflex voor de ramen. Toch gek dat iedereen rolgordijnen zegt voor een kinderkamer. Ik vind dat namelijk verschrikkelijk 9 van de 10 keer.

@ Tom : Jes, red shoes.. die gaan straks ook de vuilnisbak in :Y

Nu nog wachten op lampje lamp nr 2. Die komt aan de muur met een laddertje. Daar draaien we een 20 watt peertje in voor de nachtelijke sessies. Want van dat ding aan het plafond wordt je zowat blind. :P
  • Die lamp is briljant! En ik vind de kleur van de vloer ook erg mooi. Past perfect bij het groen.
  • Ik vindt het een prima kamer geworden :Y
    Je zou er bijna zelf gaan liggen :)
  • Oh :O: Rode schoenen!!

Mooi geworden (Y)
  • Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zo'n kamer ga bouwen.
  • Oh, jij gaat je ook voortplanten?
  • Nee, gewoon waardevermeerding van het huis :+

[spoiler]Maar misschien dat ik daar medio maart anders over denk[/spoiler]
  • Medio maart hebben jullie je voortplantingsvergadering? :+.
  • Heidi is gewoon al zwanger... let maar op. Medio Maart is namelijk nog zo'n 9 mnd.... Dus Jeroen!? Geveelsteerd?!
  • Hahaha, nog meer hengelen (je bent op dreef vandaag)
  • Medio maart is nog zo'n 28 weken ;)

p.s. Zoenen is nog geen probleem :+
  • Ja zeg ik... je gaat het pas vertellen als je zo'n 3mnd zwanger bent.
  • Yep ... afgelopen zaterdag de eerste echo gehad en het zag er aardig live and kickin' uit.
  • Gefeliciteerd :Y
  • Bedankt Menno en Kwins ...
  • Haha, ik wist het al bij die spoiler. Gefeliciteerd Jeroen!!
  • Gefeliciteerd!
    Straks tel je hier op t forum niet meer mee zonder kinderen. :').
  • Eerst een apple.. dan kinderen.. hmm :+
  • Tom said:
    Gefeliciteerd!
    Straks tel je hier op t forum niet meer mee zonder kinderen. :').

Ja, JWT... groovejunk-babyboom is het helemaal in 2009! Ik geloof dat ik ook maar eens moet gaan oefenen (jaartje of wat :P)
  • Gefeliciteerd Jeroen!
  • jeroen-1234 said:
    Yep ... afgelopen zaterdag de eerste echo gehad en het zag er aardig live and kickin' uit.

Haha. Gefeliciteerd man! (Y)
    Wacht maar totdat jullie de 20 weken echo hebben gehad, dan is de rest van de dag een waas.. en als alles goed is - waar we vanuit gaan natuurlijk - dan loop je met een HELL YEAH! Ik heb het goed gedaan - gevoel naar buiten.. 8-)

Goed man!

En nu weer ontopic... dit is MIJN beebieboemkamer! :+
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion