Potverdomme!
  • Wat een vette shirts! En nog voor een klein prijsje ook!

http://www.designbyhumans.com/shop/browse/mens/

:9

Er zit ook dikke crap tussen, maar er zitten ook geweldige shirts tussen.
    Ja, jammer dat ik geen CC heb en dus niks kan bestellen omdat ze niet aan de Paypal willen, maar ik denk, ik deel het even. :')
  • Hoezo niet aan de Paypal? dat werkt echt super en het is veilig.
  • De eerste 3 pages zijn al ruk, morgen ff verder snuffen :P
  • Jasper: Geen idee. Ik las dat de eigenaar het een onveilig iets vindt. :+
    Menno: Ik vind het best vet :+
    http://www.designbyhumans.com/shop/detail/2697?category=mens
    http://www.designbyhumans.com/shop/detail/2372?category=mens
    http://www.designbyhumans.com/shop/detail/2355?category=mens

Die zou ik zo bestellen bijvoorbeeld. ALS DIE KUTSITE PAYPAL HAD, natuurlijk.
    Es uitzoeken wat een CC kost. Die shirts zijn zo goedkoop dat dat elkaar wel weer levelt :')
  • hmmm, best leuke dingen! Misschien kunnen we samen bestellen, ik heb een CC en niog wat shirts nodig ;)
  • Cool!
    Morgen eens goed naar kijken.

Wel rekening houden met naheffing trouwens; pakketjes van >22 euro kunnen ze pakken geloof ik. :(
  • Oeh daar zit wel leuk spuk tussen. Ik denk dat ik daar maar eens ga bestellen :)

Dit vind ik wel leuk:

Overigens komt een Europese M overeen met een S daar als ik het goed heb bekeken, ik ga iig overal S van bestellen terwijl ik normaal altijd M koop.

imageimage
    imageimage
    image

Overigens, ben ik ook niet te rot om een dealtje te maken zodat we op die 70 dollar en dus free shipping uitkomen?

Hmm die 4e met al die monstertjes is niet meer in mijn maat, dus die kan niet. Daarmee zit ik op 4 stuks voor 56 dollar. Daar had ik er vorige keer 1 voor xD

EDIT2: Anders is het een kleine 27 dollar verzendkosten, dus imo rendabel :) Wie doet mee?
  • Ik zag dat de sale 1 augustus om midnight PDT eindigt, dus dat is als ik het goed heb 9 uur later bij ons. Midnight PDT = 9.00 's ochtends bij ons,
  • Dan ga ik ook ff sjoppen vanmiddag.
  • Ik had nog een leuke quote gevonden
    RMN4DBH en DBHTHS geven standaard 10% korting!
  • OK, ik ga er een stel uitzoeken :) Ik zit alleen wel met dat M en S verhaal. Bij de H&M haal ik shirts in maat M. Weet je zeker dat dat een USA S is? In de shirts van H&M staat namelijk:

EUR M
    USA M

Dus daar zijn ze iig gelijk.
  • Op FOK loopt er een topic over, en daar ging het over een meettabel. Ik kan 'm niet vinden, dus ik hoop dat er iemand reageert daar!
  • Qua lengte zijn de H&M M shirts in lengte 72 cm. Die USA store maat S shirts zijn 28 inch (71 cm). Toch maar S dan :)
  • Ik had een keer een polo gekregen bij een amerikaanse firma. Waar ik normaal of een L of XL heb, had ik met de L van hun toen echt een enorme soepjurk. Ik zou dus maar voor een maatje kleiner gaan ... ;-). En anders kan je toch lekker pronken met je strakke body ... ;)
  • Hahaha, strakke body, achter m'n oren misschien :D
  • Ja, had ik reeds gevonden!

Maar ik heb nu dus voor 70 dollar aan S shirts :)
  • Kan niet gezond zijn :NN
  • Qaptain Quark said:
    Ja, had ik reeds gevonden!

En? Werkt het?
  • Achter m'n oren wel!
  • 70 dollar, och, da's 45 euro!
  • idd, shipping naar NL kost 26 dollar, duurt dan 7 tot 14 dagen. Gratis shipping is 3 tot 5 weken :)
  • Da's wel erg lang dan, 3/5 weken.

Over lang gesproken, 28" is best lang voor een shirt? Da's 71 cm?

Nja, ik moet sowieso ook voor S gaan :')
  • Ja, als we samen bestellen kunnen we die 25 dollar zowiezo delen, dan gaat nog nergens om ;)
  • Haha dat wordt een mooie bestelling :P Ik vind het wel meevallen, 70 dollar voor 5 shirts. Das echt niet duur.
  • Wie gaat er bestellen btw?
  • Joh ... 14 dollar per shirt gaat toch al nergens over. Dat zijn Hans Textiel prijzen .... :+ Dan kan de verzendkosten er toch zeker wel vanaf (okee, als je je niet beperkt tot 1 shirt).
  • Ik heb iig de beschikking over een credit card. Maar het is even kijken hoeveel shirt men besteld denk ik, ivm doorsturen en/of ophalen etc.

Ik wil het opzich wel op me nemen.
  • Naah, ik heb er 5 in de winkelwagen. Tevens heb ik ook de beschikking over een CC. Ophalen en afhalen is geen probleem, pik ik het gewoon een keer 's avonds op ofzo. Schrijf ik het geld al wel eerder over zodat je daar niet op hoeft te wachten.
  • Ik moet ze nog uitzoeken, maar ik kan ook vooraf al wel overmaken, da's geen probleem :)

Dan mag QQ die van mij ook mee oppikken, dan pik ik die wel een keer in Etten op, alsdakan :)
  • No problemo! Bij deze alvast mijn selectie:

image
  • Als ieder op die manier even een screentje van zijn mandje wil maken dan kan ik ze opslaan en handig afvinken.
  • Wanneer is de doodlijn? Zag ook al wel leuke dingetjes. Maar ik zit niet zoals Pieter bij de overheid gedetacheerd om niets te doen :P
  • GAST! Ik werk KEI hard!

En nu weer ONTOPIC!
  • Doodlijn is vanavond ergens ofzo?
  • Hier mijn selectie, ook alles in S dus:
    image

:)
  • Oh, en vergeet de 10% korting niet als je vanavond gaat bestellen, Frank! :)
  • Deadline vanavond 6 uur?
  • Oh hmmf... wordt lastig. Eens kijken of ik het vanuit hier kan ;)
  • MOet je ambtenaar worden man!

hahaha, dat was maar om te fucken natuurlijk ;) Laat Frank dat maar bepalen.
  • Ik speel hele dagen voor ambtenaar. Alleen ben ik dat niet en moet er dus wel echt gewerkt worden ;)

Kan iemand toevallig dat size chartje hier even neerplempen? Die pagina laad hier niet goed :(

edit: nevermind, nu doet ie het ineens wel goed :)
  • image

Heb deze tot nu toe... erg weinig in S nog zeg. Bijna alles waar ik op klik is alleen nog M of hoger, soms alleen maar L. Ach ja :)
  • Ik ben over een uurtje of wat terug. Dan zal ik even kijken hoe het staat met de maten enzo en alles toevoegen aan het mandje. Onthoud die gelukkig toch door de cookies :)
  • ik had een mailtje van sander gehad hierover, of ik ook een bestelling wilde doen.. Ik ben nu nog beetje aan het rondkijken, maar heb al t
  • Ah getsie geen meisjes :(

Ik wil vanavond ergens gaan bestellen, eerst eten dan duik ik er in :) Geen probleem natuurlijk dat je mee doet ;)
  • Niet zomaar een meisje hoor... mijn meisje +)
  • Ik zit nu op 16 shirts en een totaal van 229 dollar (ex verzenden). Ik hou in een excelsheet bij de kosten pp. Pas als de daadwerkelijke cc vermelding online staat (3/4 dagen na de bestelling zal ik de prijzen in euro's noemen, dan weten we welke omrekening de bank heeft gebruikt).

Verzendkosten delen door het aantal personen neem ik aan? Andere mogelijkheid is per shirt zeg maar, maar dan moet je afronden enzo. En dat kan dan uiteindelijk max. een euro pp schelen.

EDIT: De kans op douane kosten is ook wel wat groter aanwezig. Mochten die er zijn, dan verrekenen we die apart want volgens mij is dat wel eerlijker om per shirt te doen?
  • Delen door het aantal personen lijkt MIJ prima ja :)

Die douane kosten inderdaad per shirt. Hou er rekening mee dat het een naheffing kan zijn.

Heb je die 10% korting code trouwens gebruikt? :)
  • Nog niet, want ik heb nog niet besteld, maar dat ga ik wel doen :)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion