Online shoppen? Of ga je lekker naar de stad?
  • @kwins: daarom zet ik er altijd even een vertaal tabelletje bij als ik met UK maten werk.

Wie koopt er hier nog meer jeans of kleding op het net?
  • Ik juist niet eigenlijk. Moet weer nieuwe schoenen, en als dat wat geld scheelt ga ik die wel lekker bestellen. Worden weer Tigers O+, en die maat weet ik :+.

Heb je nog wat moois liggen, Ralf? :+
  • Ralf said:
    @kwins: daarom zet ik er altijd even een vertaal tabelletje bij als ik met UK maten werk.

Wie koopt er hier nog meer jeans of kleding op het net?

Ik niet. Ik ga liever naar de stad en loop meerdere winkels in om gelijk te passen dan dat ik iets op internet zoek. Het is net zo duur, je moet wachten tot je het hebt, het dan nog eens passen en hopen dat het goed staat en indien dit niet het geval is of het past niet kan je het zelf weer terug gaan sturen. Dit kost nog veel meer tijd en geld dan wanneer ik een dagje naar de stad ga. Het lijkt mij vreselijk onhandig.
  • Mja ik heb een grafhekel aan passen.. Dus ik vind het (persoonlijk) een uitkomst.. Dat je maat dan wel eens te groot of te klein kan uitvallen, tja dat is de consequentie dan idd.
  • jeroen-1234 said:
    Ik niet. Ik ga liever naar de stad en loop meerdere winkels in om gelijk te passen dan dat ik iets op internet zoek. Het is net zo duur, je moet wachten tot je het hebt, het dan nog eens passen en hopen dat het goed staat en indien dit niet het geval is of het past niet kan je het zelf weer terug gaan sturen. Dit kost nog veel meer tijd en geld dan wanneer ik een dagje naar de stad ga. Het lijkt mij vreselijk onhandig.

Zo heb ik er ook altijd over gedacht en het zou ook mijn mening zijn als ik kleding moest kopen maar blijkbaar zijn er mensen die er anders over denken.
    Ik ben nu een tijdje met de webshop bezig en het is zonder dat ik banners plaats enzo best interessant (niet dat het super loopt ofzo maar het is een begin), dus vandaar ook dat ik het vraag............

Trouwens iemand die goed weet hoe je bekendheid moet krijgen , ik doe nu alleen wat google adwords promotie maar er schijnt veel meer mogelijk te zijn en daar ken/kan ik weinig van dus tips zijn meer dan welkom;)

@kwins: en dan stuur je het gewoon weer terug natuurlijk? ik heb trouwens verrasend weinig retouren om die reden.......
  • Ja dat bedoel ik ook ;) is idd de consequentie waar je rekening mee moet houden als je niet eerst in een winkel (wilt) pas(t)(sen).
  • Broeken koop ik wel in een winkel, schoenen vaak ook wel, maar shirts e.d. maakt mij niet zoveel uit moet ik zeggen :)
  • Even verplaatst...
  • Ja dat zou je wel denken, dat zijn nu net de 2 dingen waar ik mee start.
    De jeans komen er eerst op te staan omdat dat vooral doorloopt in het seizoen en ook omdat ik daar een sterk aanbod in heb. Tops is de volgende stap...........

Het is nogal een hele operatie om dat in goede banen te leiden omdat ik op 2 plaatsen verkoop. Het is nu wel geatomatiseerd maar toch. En dan die foto's e.d.
    Maar goed als het nut heeft hoor je mij nooit klagen
  • Kijk, als je eenmaal een merk en type broek hebt gevonden die lekker zit, dan is het wel makkelijk om online te bestellen. Maar als de modellen ineens wijzigen dan moet je toch gaan passen :)
  • Keep us posted :Y ben benieuwd :Y
  • @Menno, inderdaad! Ik ben al een hele tijd tevreden van mijn Carhartt broeken, dus weet welke maat ik moet hebben, en dan durf ik ook wel eens eentje bestellen, als ik ze nergens vind ik de winkel. Een nieuw merk ga ik wel altijd passen.
  • En ik denken dat 't over plaatjes kopen ging :')
  • Plaatjes kopen we tegenwoordig ook online , net als bijna alles. Dus daar moet ik op inspelen zeg maar.

Maar is er hier iemand die meer weet over het marketing / promotie verhaal op het net zoals die banners of aanmelden bij andere sites??? 8)7

Moest ik ook maar eens over gaan denken, ik weet alleen niet waar te kijken.................

Over die maatvoering trouwens: ik heb gister alle foto's gemaakt van Pall Mall Jeans en ik moet zeggen dat als je een maat hebt klopt het allemaal erg aardig. Tuurlijk zit er verschil in model maar dat is natuurlijk dan de bedoeling, maar alle broeken op 1 na moest ik 32/34 hebben. En een voordeel bij hen is dat ze modellen over het algemeen wel een paar jaren doorvoeren dus voor een herhalingsaankoop moet het ook lukken.

Naja ik rommel nog wel wat an :Y
  • Mja wat ik zelf mooi vind is die afmetingen zoals bij label54 (voorheen premium tees) die erbij komen te staan als je een maat selecteert. Ik weet niet in hoeverre dit haalbaar is om te gaan doen, maar is wel een leuke en nuttige extra feature :Y

@ralf ik zou eens kijken naar die google ads die zie je tegenwoordig heel vaak terug komen op sites.
  • En ik kijk (en haal) veel van http://www.frontlineshop.com/ en www.caliroots.com
    Beiden werken met een soort standaard maattabelletje, maar het heeft me tot nu toe nog niet teleurgesteld!
  • Zwaden en Duitsland, internationaal zeg. Maar dat maakt tegenwoordig ook niet veel meer uit. Heb ook geregeld een Duitse bestelling.

Nog meer links? Vindt ik ook wel interessant om te zien.

@kwins: dat zijn toch die advertenties die op sommige pagina's in zo'n balk staan? Daar kijk ik nu werkelijk nooit op............volgens mij niemand, of toch?
  • Ja klopt.. Mja ik weet het ook niet, geloof dat je ook alleen maar betaald per klik ofzo?
  • Ik dacht al dat je die links interessant ging vinden Ralf! Internationaal maakt inderdaad echt niets meer uit, meestal krijg ik gratis verzending, en als het dat niet is kost het me ongeveer 10€, wat ik normaal vind.

Ik vind vooral caliroots een erg aantrekkelijke website qua layout, maar beiden geven bij elk product ongeveer 3 foto's, wat het wel veel leuker maakt om iets te zoeken.

(Ik zal nog eens kijken of ik nog shops in mijn bookmarks heb staan, maar ik gebruik eigenlijk enkel deze twee)
  • buutvrij vind ik ook heel origineel, daar bestel ik geregeld een shirtje
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion