Slaapkamer
  • Nu leeggeruimt, plinten bijna eruit en zodrekt alles wit texen.
    Eind van de week moet het af zijn, met laminaat, nieuwe kasten en paar mooie kleurtjes op de wanden.

image

sorry voor de vieze foto's XD
  • Dat wordt vast vaker dan 1x latexen :P.
  • Zozo, en wat moet er allemaal in komen te staan ?
    Het lijkt me de kleinste slaapkamer van het huis. :)
  • Ik vind dit wel een mooie kleur muur moet ik zeggen :)
  • Menno said:
    Ik vind dit wel een mooie kleur muur moet ik zeggen :)

Vind ik ook, alleen ik denk dat wit toch gaat helpen om het wat ruimer te laten lijken, ik zou me opgesloten voelen omdat het z
  • Ik zet er zo de laatste laag tex op :) 3e alweer. Ik heb maar 2 wanden wit gemaakt. Vandaag laminaat en kasten gekocht :) inclusief een expedit mit pootjes. Ik ga samen met een vriendin van mij een ontwerp erop zetten, zij kan echt goed schilderen/tekenen, dus dat komt wel goody. Ik ga maar weer verven :) eind van de week zal ik verslag doen ^^
  • Ben benieuwd :Y
  • die pootjes voor expedit waren trouwens van die standaard pootjes, best lelijk. maar daan verzin ik wel iets voor, heb nog wel wat snijbare verkeersborden en wegwerk borden :)
  • @ Yuu, wat is de oppervlakte eigenlijk van de ruimte. Het oogt inderdaad erg klein, maar is dat ook zo??
  • Het lijkt 2,5x3,5m ofzo?
  • het is 2,8 bij 4, maar met schuin dak lijkt het erg klein..heb net de laatste laag gezet. Vandaag vloer erin enzo. Zaterdag is alles af (volgens plan). Dan zal ik proberen wat ruimtelijkere foto's te nemen :) maar echt groot is het ook niet hoor ^^
  • 12-24 mm objectief lenen? Dan lijkt het nog groot ;)
  • haha :) ik heb een zoomlens, die doet ook voldoende ^^ ff statief fixen kan ik een panorama kamer foto maken met cs3 XD
  • Nie lulle.. pics! :7
  • Menno said:
    Nie lulle.. pics! :7

image
    voila :) plinten komen nog :)

[spoiler]let niet op de randjes[/spoiler]
  • Jaaaa (Y)

[spoiler]Jammer van die randjes he? :+[/spoiler]
  • schilderen is niet mijn beste kwaliteit ok? :P pest me er niet mee :)
  • Valt altijd nog goed bij te werken hoor :+
  • Ja, maar dan knoeitie weer met die donkere kleur op dat wit he? :+
  • afplaktape?
  • Ik zou persoonlijk alles wit gemaakt hebben. Ja, da's saai, maar met een kamertje van die afmeting komt de muur niet zo onwijs op je af.
  • jeroen-1234 said:
    Ik zou persoonlijk alles wit gemaakt hebben. Ja, da's saai, maar met een kamertje van die afmeting komt de muur niet zo onwijs op je af.

Heb ik hier ook gedaan, en vanuit dit ziekenhuis kan ik zeggen dat ik erover denk om een muur toch een tintje te gaan geven. Al is het maar om bezig te zijn :+.
  • Tom said:
    Heb ik hier ook gedaan, en vanuit dit ziekenhuis kan ik zeggen dat ik erover denk om een muur toch een tintje te gaan geven. Al is het maar om bezig te zijn :+.

Zet er toch gewoon een felle lichte of heldere kleur tegen
  • er komt nog een figuur op te staan :) en een muur krijgt nog een kleur. Misschien rood. maar dat moet allemaal ff wachten ^^
  • image

meer alleen de booth, naja je ziet de vloer ook :)
  • Nice! (Y)
  • All-you-need-in-a-room! :+
  • Heuj die kast hebben wij ook! :D :P

Wel erg donker maar als je het nog wat lichter maakt wordt het op zich wel tof!
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion