Ontspanning
  • Iedereen hier herkent het wel, je hebt het druk, vliegt van hot naar her en weer terug en voor je het weet is je week weer voorbij en had je niet eens gezien dat de afwas van maandag er nog stond.... Heb jij het ook zo gruwelijk druk?

Ontspannen is daarbij erg belangrijk, de meesten hier hebben muziek draaien als hobby en zullen daarbij ook wel ontspannen, maar wat doen jullie nog meer om te relaxen als je jezelf voorbij loopt? Ga je in bad met wat olie, of stap je even onder de zonnebank... ga je even het strand op?

Mensen, brand los!
  • Ik ga gewoon door :?
  • Ja, dat heb ik ook eens gedaan ja... Totdat de dokter toen zei dat ik maar beter even vakantie kon nemen enzo..
  • Strand is dichtbij.. Nee meeste kan ik kwijt in dj'en.. Maar als ik echt ff weekje weg moet ofzo, dan is t meestal weekje ardennen, lekker gaan klimmen.
  • Ik zit nog op school, dus ontspanning genoeg. :)
  • Jij bent ook actief klimmert?
  • FranticDJ said:
    Strand is dichtbij.. Nee meeste kan ik kwijt in dj'en.. Maar als ik echt ff weekje weg moet ofzo, dan is t meestal weekje ardennen, lekker gaan klimmen.

Voor klimmen geef ik de voorkeur aan Oostenrijk maar voor een beetje mountainbiking is de ardennen helemaal relaxed :)
  • Ontspanning is voor mij toch wel degelijk van belang. De werkdruk ligt behoorlijk hoog en mijn irritatiegrens af en toe behoorlijk laag. Moet dus af en toe even bijtanken. Merendeel raak ik wel kwijt met muziek draaien, maar ik heb ook weleens dat dat niet helemaal wil lukken.
    Daarom stap ik zo af en toe in een lekker ontspannend bad of stap eens onder de zonnebank. Lekker ontspannen. Goeie film heb ik al in geen tijden gezien, dat is meestal in de winter een heerlijke afleiding. Verder vind ik het heerlijk om te rommelen in huis. Beetje bij beetje de boel opknappen, oplossingen bedenken en uitwerken.

En last but not least ; Dit jaar weer eens op vakantie.... Laatste keer is 4 jaar terug volgens mij.
  • Groovejunk said:
    Jij bent ook actief klimmert?

Mwoah.. Vind het wel geinig.. Niet dat ik zo'n neuroot ben hoor die echt ieder jaar x keer moet gaan klimmen, maar meer als recreatie.. Niet als sport ofzo..
  • Enkele keren per week gaan joggen... Je voelt je gewoon beter in je vel.
  • Ontspanning .... ik ga zo maar eens bank hangen denk ik ....
  • Wanneer krijg je je nieuwe bank?
  • derde week van september
  • Ah ok.. tegen die tijd moeten we maar eens komen banken bij jou he? :)
  • Ben ik soms je inspiratiebron voor dit topic GJ!? De laatste tijd ben ik inderdaad gruwelijk druk met m'n werk, officieel is 't stage, maar ik draai gewoon volledig mee, dat is jullie wel zo ver bekend. Gelukkig zijn er mensen in mijn omgeving die af & toe voor mij aan de bel trekken. [offtopic:1943a798f7]Thanks for that, GJ & KV[/offtopic:1943a798f7]

Als ik thuis kom dan ga ik mijn zinnen even verzetten door te gaan internetten. Ik heb zo m'n vaste pagina's die ik allemaal even langs ga en dan is m'n hoofd wel weer wat rustiger. Verder ontspan ik super tijdens mijn lessen Power Yoga. Okay 't is sport en 't is inspannend maar ook ontspannend. Even nergens aan denken, r
  • Als ik nou hier een muziekje opzet, kom je dan ook opruimen? :)
  • jeroen-1234 said:
    Als ik nou hier een muziekje opzet, kom je dan ook opruimen? :)

Nee,... jij receiver klinkt niet zo best meer :+
  • Zodra ik me weer eens klote voel, kom ik bij je opruimen ja :) (Mag ik dan wel mijn eigen plaatjes meenemen, ben namelijk helemaal image op mijn nieuwe vinyls)

Heb 't zooitje op mijn kamer net even opgeruimd... en tja, m'n rijtje is ook weer compleet :) /me komt zonet tot de ontdekking dat mijn theorie ook klopt zonder dat ik 't meer door heb.
  • Groovejunk said:
    [quote=jeroen-1234]Als ik nou hier een muziekje opzet, kom je dan ook opruimen? :)

Nee,... jij receiver klinkt niet zo best meer :+[/quote]

De 7.1 werkt nog prima ;) ....
  • Lady Y said:
    Zodra ik me weer eens klote voel, kom ik bij je opruimen ja :) (Mag ik dan wel mijn eigen plaatjes meenemen, ben namelijk helemaal image op mijn nieuwe vinyls)

Heb 't zooitje op mijn kamer net even opgeruimd... en tja, m'n rijtje is ook weer compleet :) *Lady Y komt zonet tot de ontdekking dat mijn theorie ook klopt zonder dat ik 't meer door heb.

Je mag ze meenemen, maar ik heb nog steeds geen platenspeler ;)
  • Neem ik die ook wel mee... Kan jij even aan je ontspanning werken door wat plaatjes te draaien ;)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion