jeroen-1234 said:Linkshandig, maar ik gebruik mijn muis rechtshandig en eet ook met mes aan de rechterzijde.
Tigereye said:
@ Robert: Dat heeft niet zozeer met creativiteit te maken. Als je een error krijgt ga ik er niet zomaar vanuit dat de website verhuist is ;) bovendien; ik voelde niet zo zeer de noodzaak om hier veel langs te komen omdat ik het toch druk had en omdat hier niet echt veel producers zitten. Anders had ik wel eerder aangeklopt :P
Menno said:Ik ook. Mes rechts, vork links. En inderdaad, dat inparkeren doe ik ook met links :)
Alex said:Ik denk dat dat komt om je tijdens het rijden met je rechthand steeds met andere dingen bezig bent (schakelen, aan de radio/verwarming schroeven, telefoon, zonnebril op/af en bij het inparkeren zit rechts natuurlijk in de weg als achterom kijkt).
Bij het muziek maken (sax) gebruik ik beide handen onafhankelijk en ik merk dat in dat geval mijn vingers van beide handen overgeveer even snel zijn. Datzelfde geldt voor typen. Dingen als muizen gaat dan weer niet met links.
Alles waarbij positie van de hand zelf in de vrije ruimte moet bewegen zonder houvast (dus bij schrijven of de pc muis) kan ik alleen recht gebruiken.
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!