Jouw meest trotse bezit!
  • Wat is jouw meest trotse bezit? En waarom? Het mag van alles zijn, je diploma / rijbewijs / huis / tuin / vanalles.

Misschien een foto erbij en uiteraard een verhaaltje waarom :)

Ik zal vanavond even een foto schieten van mijn trots.
  • Mijn vriendin, foto's via pm te krijgen.

Non xxx rated that is...

Waarom? Nou ze is het meest schattigste/liefste chica'tje dat er op de aardkloot rondloopt. ze is dan wel 1,5 jaar ouder, maar dat merk je nie tijdens.. err dat merk je gewoon niet :P..
  • Frantic, zulke posts bedoelde ik dus niet?
  • Mijn trotse bezit hebben een aantal van jullie gisteren al gezien en mijn hele platen collectie :smile:
  • Daar mag ej best trots op zijn ja. Maar leg dan ook even uit waarom? ;)
  • Groovejunk said:
    Daar mag ej best trots op zijn ja. Maar leg dan ook even uit waarom? ;)
    omdat ik er best lang over gedaan heb om alles bij elkaar te krijgen :? maar toch een aardig archief op techno gebied heb(i love techno) :roll: het aantal platen wat hier staat gaat al richting 1500(grof geschat) maar daar zitten ook heel veel andere stijlen bij,en 500 zijn van mijn broer ofzo ;)
  • Op dit moment mijn diploma ASO zou ik zeggen, omdat het laatste jaar in Wetenschappen-Wiskunde echt geen lachertje was... En ik heb zes jaar lang eigenlijk echt niets gedaan voor school (in tegenstelling tot anderen uit mijn klas) en ben er toch maar mooi door geraakt zonder tekorten :)

Mijn setje ben ik ook wel trots op (alhoewel ik waarschijnlijk 1 Denon zal mogen opsturen :( ), maar ik zal er pas echt trots op zijn als ik alle functies maximaal kan benutten!
  • /me is de accu van zijn digicam aan het opladen...

Die was natuurlijk leeg. Foto & uitleg volgen morgen!
  • Gister heb ik de sleutel van m'n appartementje gekregen. Dat is dus nu m'n trotse bezit 8-).
  • Evelientje said:
    Gister heb ik de sleutel van m'n appartementje gekregen. Dat is dus nu m'n trotse bezit 8-).

Dat heeft verder geen uitleg nodig denk ik.

Heb je foto's?
  • Groovejunk said:
    Wat is jouw meest trotse bezit? En waarom?

Niet moeilijk eigenlijk...de kinderen.

Voor de rest kan me alles gestolen worden,wat ik de afgelopen jaaaaren wel geleerd heb is dat materialisme niets in `t leven waard is.........

maar goed,dat is een lang verhaal en daar heb ik ff geen zin in...o nee joh?...nee. :)
  • Groovejunk said:
    [quote=Evelientje]Gister heb ik de sleutel van m'n appartementje gekregen. Dat is dus nu m'n trotse bezit 8-).

Dat heeft verder geen uitleg nodig denk ik.

Heb je foto's?[/quote]

Die volgen nog wel.. er moet nog een hoop geklust worden.. vloertje en muren etc.
  • @ CB : Kan ik mij voorstellen dat dat je meest trotse bezit is. Ik zal jullie morgen het mijne laten zien. Wel materialistisch, maar het verhaal erbij is anders als dat ;)

ohja joh? ja! :9

@ Evelientje : Lekker klussen dus! Leuk! Ben benieuwd naar de foto's
  • Mijn gezondheid?

Het klinkt misschien erg cliche ofzo, maar hoe langer ik leef des te minder ik geef om materiele zaken. Tuurlijk, ik wil ook mooie spullen in huis, maar ik realiseer me donders goed dat in de afgelopen 15 jaar het welvaartsniveau enorm is gestegen en dat mensen eigenlijk niet meer beseffen wat ze nu allemaal in bezit hebben. En toch zijn ze ongelukkig. Daarom denk ik juist dat je trots moet zijn op immateriele zaken zoals gezondheid, geluk, liefde etc.
  • jeroen-1234 said:
    Mijn gezondheid?

Motiveer!

Niet meer van toepassing ;)
  • Al gedaan ;)
  • Begrijpelijk :)
  • Meest trotse bezit? Limited Edition Yoji Biomehanika Vinyls, die allemaal gesigneerd zijn door Yoji.
  • Da's idd wel lekker!!
  • Mijn meest trotse bezit is natuurlijk wel wat anders dan mijn mooiste bezit..
  • En dat ga je ons nu natuurlijk ook vertellen :)
  • Ik heb eerlijk gezegd geen idee...

Trots? M'n prijs interland tegen Duitsland denk ik toch wel.. Hard voor moeten werken..

Mooiste? Geen idee eigenlijk.. Je weet pas wat je hebt (had) op het moment dat je het kwijtbent..
  • Ik ben trots op mijn diploma's en datgeen wat ze me brachten: een leuke baan en leuke voorwaarden waardoor ik mijn toekomst enigzins veilig stel.

Daarnaast ben ik ook trots op mijn dj set omdat ik dat in de jaren heb verdiend (en vet heb kunnen sparen). Maw: ik heb er zelf hard voor gwerkt, dus eigenlijk ben ik mss ook wel trots op mijn harde werken.

Ik zal wel eens wat foto's schieten van mijn diploma's voor zover ontvangen.
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion