Over smaak valt te twisten...
  • Definieer jouw smaak!

Dat mag van interieur zijn, van muziek, films, noem maar op!

Ik zal aftrappen :

Interieur : Veel kleur en mooie stijlvolle spullen.
    Films : Horro, actie & humor.

Meteen even vertellen waarom : Ik ben dol op mooie spullen, bij mij moet alles er gewoon mooi uitzien. Lukt dat niet, dan ga ik net zo lang door totdat ik iets heb wat wel mooi is, of moois kan kopen.

Films : moeilijk uit te leggen!
  • Interieur: Strak, sfeervol, uitgekiend, modern, rustig, no-nonsense, tijdloos.

Films: Cultfilms (filmhuis), Snatch, Lock Stock, Blow, Fear and Loathing Las Vegas, Big Lebowski, Sexy Beast, etc.
  • Cultfilms.. Dat is ook wel mooi ja!
    Heb je een favoriet?
  • image
    :9!!
  • Oeh,... dat is iets TE strak naar mijn idee. het mag wel een beetje "leven" hoor...
  • Interieur: veel kleuren idd, maar geen / niet te hypermoderne stuff
    Films: humor actie horror triller enzo...

Tieten of Billen: Euh... Karakter gaat voor [mijn gf heeft t toch allebei dus ja :P]
  • FranticDJ said:

Tieten of Billen: Euh... Karakter gaat voor [mijn gf heeft t toch allebei dus ja :P]

Hou je het wel een beetje netjes? :)
  • veldmuis said:
    image

[-o< =D> \:D/
  • Groef is jaloers :P ;)?
  • Mijn smaak:

Interieur: Strakke en stoere meubels, maar ook weer niet te strak. Ook een warme uitstraling. Dat witte zoals hierboven vind ik erg kil. Je moet je wel lekker voelen in je interieur.

Kleding: Simpel en subtiel. Ik heb een aversie tegen merkkleding waar het merk met koeienletters op staat.

Keuken: Geen echte voorkeur. Van frans, italiaans tot de oosterse keuken. Geen fan van de hollandse kost.

Auto's: Ik rijd straks een nieuwe Ford Focus, en dat vind ik op zich een mooie wagen. Had qua styling liever een Citroen C4 gehad, maar daar paste ik niet achter het stuur ;).

Muziek: Voorkeur voor creatieve muziekstukken. Kan me vreselijk ergeren aan van die meezing party songs of standaard-van-de-plank hitjes.

Gear: Tja .....

Parties: Klein en intiem i.p.v. massaal en onpersoonlijk

Lichaamsversiering: Nope, gewoon puur natuur

Games: Racen en sportspelletjes op een console, of anders een bordspel

wordt vervolgd ...
  • Dat is een uitgebreid lijstje. Ik zal de mijne ook even wat aanvullen nog
  • En hij wordt nog langer ;)
  • Ik wacht rustig af :)
  • Gaat nog wel een tijdje duren hoor. Eerst nog wat kloten op mijn laptop voor mijn werk, vervolgens mijn koffer inpakken en dan hopelijk nog wat tijd voor mijzelf :?
  • Och ja, je moet morgen richting duitsland he? :(
  • Jawohl ...
  • DJ Z jat en vult in:

Interieur: Als 't maar gezellig is, en een goeie sfeer heeft. Ik heb genoeg gezien wat er mooi uitzag, en niet gezellig was, en genoeg in hele lelijke keukens heel gechilled gehangen, omdat de stoelen lekker zaten, en er een toffe plant in stond. Het helpt over het algemeen wel als je alles niet in een keer koopt, anders ziet het er echt uit als de Ikea/Hema/Trendhopper blaadjes. Een eigen smoel is belangrijk...

Kleding: I don't give a flying shit. Bij vrouwen val ik liever op hun intelligentie dan hun lichaamsdelen, dus ik verwacht ook dat ze zich zo kleden (en dus wat te raden over laten)

Keuken:Goed gereedschap, veel kruiden en specerijen etc. en koud bier. Fusion is geen probleem, oven-dingetjes doe ik nooit, ik hou meer van wokken.

Auto's: Lotus Europa of Mini Cooper Worx in British Racing Green met vlag op de bovenkant of iets anders cools.

Muziek: M'n eigen smaak. Tori Amos tot ZZ Top en Zong Amin tot Aphex Twin. Bij de house neig ik naar house met soul (wat dus niet per s
  • DJ Z said:
    DJ Z jat en vult in:

Dief ;)
  • Jatting continues...

Interieur: Wit, strak, minimalistisch. Veel moderne technische snufjes als het even kan. Design.

Kleding: Los, spijkerbroek.

Keuken: frituur? :D

Auto's: Cabrio, any.

Muziek: Old school house, drum & bass, hiphop, jazz , hardcore...

Gear: ipod shuffle, motorola v3 razr

Parties: te weinig

Lichaamsversiering: wenkbrauwpiercing, maar die blijft niet goed zitten

Games: gta san andreas
  • Ik moet toch maar even wat andere topics verzinnen, want dit begint afgezaagd te worden :)
  • jeroen-1234 said:
    Ik moet toch maar even wat andere topics verzinnen, want dit begint afgezaagd te worden :)

Regel dat eens :+
  • management training van Siemens gehad?
  • Niet van Siemens ;)

Was het dwingend genoeg de uitspraak? Of heb je ze liever 'licht sturend' ? :)
  • Zeg .... speel jij eens niet zo met de roos van Leary
  • jeroen-1234 said:
    Zeg .... speel jij eens niet zo met de roos van Leary

Dorie! mag ook nooit wat! :+
  • Ik jat dan ook maar ..

Interieur: Strak, minimalistisch, nieuwste van het nieuwste met de snufjes en electronica.

Kleding: Gek op sneakers, sneakers en nog meer sneakers. Kleding uit de 'hippe' zaken als Men at work, etc vind ik maar niks. H&M is het helemaal :smile: Maak veel t-shirts zelf.

Keuken: Beide ouders zijn indonesisch, dus eet het ook vaak.

Auto's: Van grote amerikaanse wagens krijg ik natte dromen :smile: Maar met een Audi a3 ben ik ook tevreden 8)

Muziek: Ik luister veelal naar hip-hop uit de jaren 90 (snoop dogg, dr dre, tupac etc) en house.
    House is ook mij draaistijl (deep, us house/garage, latin, soulful)

Gear: ipods, motorola v3's, dvd schermpjes in auto's, als het maar mooi is en patserig :smile:

Parties: Ben vooral fan van Now&wow, maar op feesten als Rush en Loveboat kun je me ook vinden.

Lichaamsversiering: diamanten oorbel in mn linker oorlel, heb een piercing onder mn lip.

Games: The Sims en Championship Manager :lol:
  • Lekker pimpy dus... ;)
  • Groovejunk said:
    Lekker pimpy dus... ;)

8)
  • [quote=DJ Z]
  • Klopt, maar sta er ook bij stil dat al die polo's niet in Beverly Hills gemaakt worden.. En dat is ook een hype in sommige buurten/steden..

Maar het is wel erg dubbelop met het Ghetto Idee & wat jij dan zegt...
  • [quote=DJ Z]
  • Dus je hebt bling, en je bent gelukkig.
    WHY?
    Tenslotte heeft bling geen enkel nut behalve bling zijn ... :P

Noem me gerust een n00b op het gebied, en verlicht me ;)
  • Veel geld heb je niet nodig, genoeg geld. Als je genoegen kan nemen met wat minder, is dat toch meestal meer dan voldoende dan je nodig hebt.
  • Pfff, materialistisch vind ik tegenwoordig moeilijk om te omschrijven. Ik ben materialistisch als het aankomt op investeren in iets wat ik echt graag doe en wat ik VEEL doe. Ik ga echter geen geld stoppen in nutteloze zaken.
  • HyperBaton said:
    Ik ga echter geen geld stoppen in nutteloze zaken.

Dan heet het ook geen investeren meer ;)
  • Groovejunk said:
    [quote=HyperBaton] Ik ga echter geen geld stoppen in nutteloze zaken.

Dan heet het ook geen investeren meer ;)[/quote]
    Mierenneuker :)
  • Manga tekenfilms en house muziek ideale combinatie :biggrin:
  • Anime* is echt t
  • Daft Punk.. Zelfde verhaal :P
  • FranticDJ said:
    Daft Punk.. Zelfde verhaal :P

Ik heb zelf heel veel geexperimenteerd met manga kijken en een techno cd aan :smile: ik heb + - 90 manga dvd's dus ik heb hele gave combinaties gezien :badgrin:
  • Akira Soundtrack is super :D
  • Dit gaat boven mijn pet...

Aeon Flux 8)
  • veldmuis said:
    image

Sluit me hier bij aan... alleen dan krijg ik thuis problemen. Wij hebben een mix gevonden tussen dergelijke strakke/moderne spullen en kleurtjes (tja, het blijven Antillianen... en dat is een positief punt!).
  • Haha, leuk topic, had het nog niet ontdenkt:

Interieur: Strak, minimalistisch en veel electronica!

Kleding: Gympys, jeans en shirt/longsleeve.

Keuken: Als het maar lekker is, liefst Biefstuk...

Auto's: Amerikaan of Volkswagen.

Muziek: Ik luister naar van alles en ik draai, vanalles maar beperk me het meest tot Porgressive house en trance.

Gear: ipods, big speakers & versterker.

Parties: als het kan een ouderwets gabberfeest, lijkt me wel weer eens leuk.

Lichaamsversiering: geen.

Games: Mafia, max Pain, GTA.

Films: Horror/Thriller, Mafia.
  • Ik zal ook es meedoen, nog geen lijstje ingevuld geloof ik :+.

Interieur: Strak, heb ik nu nog niet, maar als ik oooooit eens een eigen huisje heb komt dat wel :)

Kleding: gewoon lekkah casual

Keuken: Friet! Ben niet zo'n culinair-freak, ik vind het al snel best, als er maar afwisseling in zit

Auto's: Audi! Ooit ga ik nog een A8 rijden! Hoop ik :+.

Muziek: Van alles tot nogwat, ruime smaak, zolang het maar geen rapspul is, en klassiek hoeft ook niet zo voor me. En vast nog wel dingetjes die ik niet koel vind, maar dat wordt teveel typwerk.

Gear: SuperOEMs! Zonder streepjes!

Parties: Doe mij maar een kroeg met bier, vind ik net zo okay, of eigelijk nog wel okayer.

Lichaamsversiering: Geen.

Games: GTA San Andreas op het moment vooral.

Films: Ben geen filmfreak, maar als het moet, doe maar lekker spannend :+.
  • Zal ik hem ook maar eens volledig invullen :

Interieur: Oud en nieuw door elkaar, strak mag, als je maar ziet dat er geleefd word. Kleurrijk moet het ook zijn. Ik hou vooral van duurzame spullen al gaat dat niet altijd met een hond in huis. Het liefst ben ik van alle gemakken voorzien qua gadgets / hifi e.d. Maar helaas kan ik niet alles betalen.

Kleding: Lekker casual, wel diesel broeken, want die zitten gewoon het lekkerst. 's avonds het liefst een traingingsbroek en t-shirt.

Keuken: Ik lust zo'n beetje alles wel. Franse keuken vind ik erg lekker, maar je maakt mij ook blij met italiaans of thais of grieks...

Auto's: Volvo's (wel de grotere modellen) V40 / V50 /V70 OF een Audi station. Helaas is dat behoorlijk duur aan het worden voor een erg karige uitrusting. Ik heb wel altijd VW gereden.

Muziek: Veel! Als het maar niet teveel gitaren door elkaar zijn, dat trek ik niet.

Gear: Zo duur mogelijk!

Parties: Niet meer, nu lekker terrasje of kroeg, meestal ben ik einde van de week zo versleten dat ik geen behoefte meer heb aan nog meer ge-ouwehoer. Lekker hangen op bank met kenissen/vrienden of lekker uitgebreid eten / BBQ-en.

Lichaamsversiering: Geen.

Games: Ja, maar ik treed hier niet in details :+

Films: Alles, het liefst SF en GEEN chickflicks..
  • Groovejunk said:

Auto's: Volvo's (wel de grotere modellen) V40 / V50 /V70 OF een Audi station. Helaas is dat behoorlijk duur aan het worden voor een erg karige uitrusting. Ik heb wel altijd VW gereden.
    Ik vind die audi-station-konten zooo lelijk! De Sedans vind ik keimooi, al zijn de allernieuwste modellen wat minder mooi. De laatste 80's zijn ook wel strak, al zijn die ongeveer gelijk met de oudste A4's geloof ik? Nja, zo'n kenner ben ik niet, maar ze lijken wel op elkaar :+.
  • veldmuis said:
    [quote=Groovejunk]
    Ik vind die audi-station-konten zooo lelijk! De Sedans vind ik keimooi, al zijn de allernieuwste modellen wat minder mooi. De laatste 80's zijn ook wel strak, al zijn die ongeveer gelijk met de oudste A4's geloof ik? Nja, zo'n kenner ben ik niet, maar ze lijken wel op elkaar :+.[/quote]

Gewoon nieuwe Focus station. Als je em lease't hou je nog wat leuke belastingcenten over ook ;)
  • Ja da's leuk die nieuwe station van Ford, maar die mag je wel flink aankleden voordat het een beetje knap word. Heb hem zien staan al een paar keer, maar kaal is het geen smoel..
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion