Cabaret. En Cabaretiers. En. zo.
  • Mensjes die cabaret okay vinden hier?
    Vast wel!
    Favo's?

Theo Maassen
    [i]Gewoon t
  • Move dit topic even naar lifestyle ;)
  • Daar staat het toch? :+
    Geef es een inhoudelijke reply, joh! :P
  • Krijg jij lekker een dikke lip joh mafkees! :+

Lebbis en Janssen vind ik meestal erg goed. Die gasten die rammen de grappen er echt uit. Geweldig!

Javier Guzman is een vriend van een vriendin van mij, ik vind het een verschrikkelijke eikel!

Herman Finkers, Ja...die is wel leuk ja. Niet alles, maar veel wel!

Theo Maassen moet het hebben van de pik kut kont grapjes.. Niet echt hoog intiligent niveau ofzo.
  • Groovejunk said:
    Krijg jij lekker een dikke lip joh mafkees! :+

Lebbis en Janssen vind ik meestal erg goed. Die gasten die rammen de grappen er echt uit. Geweldig!
    Heerlijk idd, hoe die 2 bezig kunnen zijn, helemaal op elkaar ingespeeld natuurlijk, maar dat mag ook wel na meer dan 10 jaar :+.

Javier Guzman is een vriend van een vriendin van mij, ik vind het een verschrikkelijke eikel!
    Zeg es dat ik z'n norton-grapje tof vind :+.

Herman Finkers, Ja...die is wel leuk ja. Niet alles, maar veel wel!
    EHBO vind ik de tofste show...die show op die dubbelDVD waarvan ik de naam ff kwijt ben vind ik het 2e deel echt zooo verschrikkelijk saai, die grapjes met het RIAGG isdat, dat ie daar werkt.

Theo Maassen moet het hebben van de pik *** kont grapjes.. Niet echt hoog intiligent niveau ofzo.
    Valt mee hoor..hij kan ook moelijke woorden, ook al heeft-ie alleen een LTS Zwakstroom diploma :+.
    Alunuminium! Meta...metam...META DE VRIES!
    :D
  • Groovejunk said:

:shock:

Dus j
  • Het mooiste uit amsterdam is de trein naar eindhoven!

Ik discrimineer nie...ik ben geen discriminant ofzo...nee..voor mij zijn alle buitelanders hetzelfde!

Ja, ik vind Theo wel grappig :+.
  • Maar het is allemaal zo standaaart. Tsja, soms is het wel leuk..

Same goes for de lama's :lol:
  • Die ken ik niet :X
  • Van die dikke vadsige kinderen! In amerika heb je van die jochies van 12 die met hun jongeheer hebben wat de meesten van ons met de lieve heer hebben!
    [spoiler:26a24007a2]Geen idee hoe-ie eruit ziet![/spoiler:26a24007a2]
  • veldmuis said:
    Mensjes die cabaret okay vinden hier?
    Vast wel!
    Favo's?

Youp van 't Hek
    Had een paar jaar geleden best mogen stoppen, de grapdichtheid wordt steeds minder, leuke verhalen hoor, maar vooral die laatste show, Prachtige Paprika's, is een recycling van al z'n vorige shows, met soms zelfs dezelfde grapjes ertussen. En dat achteraf blijkt dat iets dat door iemand uit het publiek geroepen wordt in elke show hetzelfde is, mag-ie wat mij betreft wel stoppen.

Idd een tijd niets van gehoord en toen was i ineens weer op tv met die paprika. Vond het wel een goede show, er zaten imo hele mooie overgangen in (nee hij mixt niet) dat je eerst denkt "waar gaat dit nou weer over" en dan het toch weer mooi uitsluit bij de hele show. Ik vond hem ook goed met het publiek. Na de rust kwam i terug met een mooi verhaal (ff snel bedacht?!) om die ene man uit het publiek te dissen.

Nou heb ik niet onwijs veel van hem gezien... misschien een paar oudejaar conferences en 1x een try-out. Maar vond hem nog steeds leuk met die paprika show.

[edit] Najib Amhali staat niet in je lijstje. Heb hem een paar keer gezien en me kapot gelachen! Echt goed :smile:
  • Najib is phat!!

Hoe hij omgaat met het buitenlander zijn en het intergreren is in mijn ogen perfect gedaan. Hij laat echt zien dat er bepaalde tradities zijn die je niet los kan laten, maar dat je aan de andere kant wel moet proberen te intergreren..

Ja, deze man kan ik wel waarderen.

Z'n grappen roeleren ook de pan uit :+
  • Ik kijk geen cabaret, doe mij maar films.
  • /me geeft KV een stomp

Kan je toch niet zeggen als Modje joh! :+
  • Wat? Ik zie het probleem niet? :)

/me heeft de boel even veralgemeniseert :)
  • Jouw weekend was gewoon te bruut voor je ;)

Ontopic maar weer!
  • Haha... Bwa, is toch een hobby als een ander!
  • Frisbee said:
    [quote=veldmuis]Mensjes die cabaret okay vinden hier?
    Vast wel!
    Favo's?

Youp van 't Hek
    Had een paar jaar geleden best mogen stoppen, de grapdichtheid wordt steeds minder, leuke verhalen hoor, maar vooral die laatste show, Prachtige Paprika's, is een recycling van al z'n vorige shows, met soms zelfs dezelfde grapjes ertussen. En dat achteraf blijkt dat iets dat door iemand uit het publiek geroepen wordt in elke show hetzelfde is, mag-ie wat mij betreft wel stoppen.

Idd een tijd niets van gehoord en toen was i ineens weer op tv met die paprika. Vond het wel een goede show, er zaten imo hele mooie overgangen in (nee hij mixt niet) dat je eerst denkt "waar gaat dit nou weer over" en dan het toch weer mooi uitsluit bij de hele show. Ik vond hem ook goed met het publiek. Na de rust kwam i terug met een mooi verhaal (ff snel bedacht?!) om die ene man uit het publiek te dissen.
    [/q]Het mooie-meisje-in-de-trein verhaal?
    Dat komt dus elke show terug, net als het rijbewijs-geschreeuw, al was dat een keer wat anders, waar z'n treingrapje dan wat op aangepast was.

Nou heb ik niet onwijs veel van hem gezien... misschien een paar oudejaar conferences en 1x een try-out. Maar vond hem nog steeds leuk met die paprika show.

[edit] Najib Amhali staat niet in je lijstje. Heb hem een paar keer gezien en me kapot gelachen! Echt goed :smile:
    Daar heb ik eigelijk niks van gezien :X

'ns kijken of ik wat luistervoer van m kan regelen :+.
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion