TV Series
  • dexter:
    The series follows Dexter Morgan, an incredibly likeable forensics expert for the Miami Metro Police Department, who moonlights as a serial killer with a penchant for inflicting his own unusual brand of justice he kills people who truly deserve it.

Dexter Morgan is a Miami blood spatter expert with a dark secret. He kills people who deserve to die. His father taught him how to leave no tracks

The unit heb ik nu bijna seiz 1 van gekeken en het is een beetje the A team maar dan wat serieuzer en anders en lang niet zo sterk als 24 of prison break
  • Die Dexter lijkt anders wel verdacht koel!
    Best maar afsplitsen zeker al deze posts?
  • Ik heb gehoord van vrienden dat dit echt supervet is! Eens even kijken..... ;)
  • op usenet al wel te vinden
    iemand enig idee of dit ook hier op de buis komt?
  • op usenet idd te vinden, alsmede de torrents...

Ik heb geen idee of het nog op de buis komt hier in Nederland. Zou best een nette hit kunnen worden, gezien de successen zoals NCIS, Bones en CSI :)
  • [offtopic]miss beter idee om topic titel te renamen naar tv series? zoals ik eerder al opperde in t topic waar dit van afgesplitst is?[/offtopic]
  • jericho en heroes zijn ook zeker een aanrader qua tv series uit de states
    is eens wat anders als baantjer
  • Heroes rules :Y Jericho ken ik niet?
  • Wanneer begint heroes weer?

Vanavond PB :D
  • Heroes... Als ik me niet vergis 2 februari (maar waarschijnlijk vergis ik me :+ )

Ik denk dat ik PB maar van een torrent ga halen morgen, gaat anders toch weer retetraag gaan Kwins :)
  • Lost vanaf 8 februari dacht ik.
  • tja.. wie heeft er dan ook smallband :+
  • Fukkers :+
  • The A-Team:
    RTL 7, vanaf dinsdag 23 januari elke werkdag, tussen 18.00 en 18.55 uur.

8-)!
  • Seinfeld uiteraard..;)
  • Nieuwe serie uit amerika zeker het kijken waard.

HEROES:
    Heroes is a se.r.ial saga about people all over the world discovering that they have superpowers and trying to deal with how this change affects their lives. Some of the superheroes who will be introduced to the viewing audience include Peter Petrelli, a 30-year-old male nurse who suspects he might be able to fly, Isaac Mendez, a 28-year-old junkie who has the ability to paint images of the future when he is high, Niki Sanders, a 33-year-old Las Vegas showgirl who does things that are mysteriously connected with mirrors, Hiro Nakamura, a 24-year-old Japanese comic-book geek who literally makes time stand still, D.L. Hawkins, a 31-year-old inmate who can walk through walls, Matt Parkman, a beat cop who can hear other people's thoughts, and Claire Bennet, a 17-year-old cheerleader who defies death at every turn. As the viewing audience is discovering the nature of each hero's powers, the heroes, themselves, are discovering what having superpowers means to them as well as the larger picture of where their superpowers come from. Tune in each week to see how these heroes are drawn together by their common interest of evading the series' antagonist who wants to harvest their super-DNA for himself. Their ultimate destiny is nothing less than saving the world! The series will star Greg Grunberg ( Alias ), Leonard Roberts ( Buffy the Vampire Slayer ), Milo Ventimiglia ( Gilmore Girls ), and Hayden Panettiere ( Ally McBeal , Guiding Light ). Tim Kring ( Crossing Jordan , Chicago Hope ) is the series' creator. The pilot is set to be directed by Dave Semel ( American Dreams , Buffy, the Vampire Slayer , Beverly Hills, 90210 ). Heroes will be produced by NBC/Universal/Tailwind. Summary revised with help from: space-cowboy.

Dvd 3 is onderweg op usenet (1 en 2 zijn gerepost)
    Ben weer erg benieuwd want is een ergspannende serie ook.
  • En een hele coole, echt een aanrader hoor!
  • Jah.. Maar onwijs vaag :P en totaal verhaalloos als je t mij vraagt..
  • jericho

The storyline revolves about the residents of Jericho, a small, rural Kansas town, in the aftermath of a series of nuclear explosions across the continental United States. The series begins with a visible nuclear explosion of unknown origin in nearby Denver, Colorado, and a loss of power and modern communications, effectively isolating Jericho. Later, power is restored to Jericho by what is alluded to as the efforts of the U.S. government, but soon after an EMP disables all electronics. Several themes addressed in the show regularly are the gathering of information, community identity, public order, limited resources, and external and internal threats. The show features several mysteries involving the backgrounds of major characters, the unknown perpetrators of the attack, and the extent of damage to the United States and its government.

The pivotal character is Jake Green, a 32-year-old prodigal son, who returns home to briefly visit his family before becoming stranded as a result of the catastrophe. After a tense reunion with his father, Mayor Johnston Green, Jake becomes a hero to Jericho by helping protect it and its residents.

ook zeker een aanrader
  • Nog een om te downloaden h
  • Tijd voor nieuw i nternet abbo :P?
  • Ik denk het :D
  • Mathieu, www.dommel.be man, beter heb ik tot nu toe nog niet gevonden in belgi
  • Ja, ik heb er ook al naar gekeken. Vraag me enkel af hoe het zit met de uptime enzo.
    En dan zit ik ook nog met het "probleem" dat ik binnen 2 weken weer in gent zit, en dan heb download ik maar 2 dagen hier thuis, en de rest daar. Nog een beetje afwachten :)
  • Mathieu said:
    Ja, ik heb er ook al naar gekeken. Vraag me enkel af hoe het zit met de uptime enzo.
    En dan zit ik ook nog met het "probleem" dat ik binnen 2 weken weer in gent zit, en dan heb download ik maar 2 dagen hier thuis, en de rest daar. Nog een beetje afwachten :)

Uptime is echt zeer goed, ik heb echt nooit problemen met me connectie. En ze zijn ook wat klantgerichter dan de grote providers, als je een keer per ongeluk te laat betaalt ben je niet meteen afgesloten zoals bij Belgacom ofzo. En ja, het is goedkoper dan alle andere abo's die mss maar 10 gig leveren dus zelfs als je enkel in het weekend download is het een win-win situatie :P Ik doe het ook zo, hoop films downloaden in het weekend en dan meenemen naar het kot.
  • Mm ja, dan ga ik daar ook maar eens naar kijken. in gent houd ik wel mijn adsl lijn :)
  • The Unit.. Echt wel effetjes gaaf zeg!
  • [offtopic]ff offtopic vraag voor de belgen onder ons...

hebben al die providers een datalimiet ofzo bij jullie? Aangezien ik wanna-be belg ben en ik niet zonder fatsoenlijk internet kan ;) (volgend jaar in antwerpen studeren waarschijnlijk)[/offtopic]
  • Ja, tenzij je echt een duur abbo koopt.
  • Jep, helaas wel :)

Denk dat ik trouwens ga overschakelen op VDSL, 30 Gb, 17 Mbps down, 4 Up
  • 60 in de maand denk ik, redelijk veel maarja, het is wel snel
  • Mathieu said:
    Jep, helaas wel :)

Denk dat ik trouwens ga overschakelen op VDSL, 30 Gb, 17 Mbps down, 4 Up

Zulke downsnelheden behaal je toch nooit ?

Ik zit echt maar heel af en toe aan de maximum-snelheid van m'n verbinding, en da's nog altijd maar de helft van die 17 Mbit ...
  • Oh? Ik trek hier anders mijn volledige bandbreedte hoor... gewoon 12 Mbit...
  • Als ik van 5 sites tegelijk download haal ik ook de 8 Mbit wel hoor ...
    Of als ik 12 torrents heb lopen ...

Ik bedoel meer dat veel sites gewoon aan hun kant niet de snelheid geven waarmee ik zou willen downloaden ...
  • Mathieu said:
    60 in de maand denk ik, redelijk veel maarja, het is wel snel

Maar je hebt geen reet aan die snelheid met 30 Gig limiet?

Heroes is trouwens wel zeer cool, net t.e.m. aflevering 12 gekeken.
  • Dat is weer Belgie hoor, wat Internet betreft echt een kutland :X.

30gig limiet :{.
  • 30 gb is dan al 3 keer zoveel als een normaal abbo he!
    10 gieg is de standaard, echt belachelijk.
  • Ja, maar dan nog betaal je 30 euro meer voor 20 gig MINDER limiet zoals Dommel. Je hebt meer snelheid, maar daar heb je geen reet aan h
  • Hehe :) Das wel waar.
  • Anatomie voor beginners
    8-delige Serie reportages

Waarin de bekende Duitse anatoom Gunther von Hagens live secties uitvoert en demonstreert hoe allerlei menselijke systemen werken.
    Vanavond,Tien, 22:35 uur

Hoe denken jullie over dit soort programmas en kijk je hiernaar?
  • Was best een smerig programma by the way
    Je zal zo als donor op tv komen...jammie
    Aan de andere kant best educatief en interessant maar t blijft vreemd
  • Hehehehehe

Ik kan me dat ontzettend goed voorstellen. Alleen het ziet er zo ranzig uit, omdat je dat denkt... Chirurgen en zo die moeten dagelijks met die materie uit de voeten ... Daar leer je dus ook op een gegeven moment wel tegen kunnen :)
  • Sleeper Cell nu ook op usenet serie 2

(@ imdb over serie 1)
    This is an extremely involving series that is well casted and portraits a sensitive subject with great splendor. We follow Michael Ealy as the undercover FBI agent Darwyn, set to infiltrate a terror cell lead by Farik (Oder Fehr). The series is very well written, and has enough plot twists to keep you sitting at the edge of your seat waiting for whatever happens next.

Michael Ealy is by my definition one of the best actors I've seen portraying an undercover agent. Icey cold on the outside, but still a good human being underneath trying his best to keep his head afloat in a highly emotional roller-coaster ride that FBI has had him embark on. Oder Fehr on the other hand comes off a guy that pretty much could fit into any social scenario. Big and strong, but yet able to disappear into the gray mass if so needed. Highly authoritative and extremely cunning. The way the two communicate on screen is nothing short of spectacular.

The way the story develops, and the level of detail that the script offers makes the whole story extremely believable, and also very true to life I would imagine. It is of such magnitude that you're left with the feeling of being insecure, not knowing what might happen next in real life. We read about terror every day, and here we are given a good sneak peak into an underworld which most of us know very little about.

It's a series that will for sure have you coming back for more, sitting there at the edge of your seat just waiting for next weeks episode to come on. It's a sure winner in my eyes, and I have no problems stating that this series is on my list of all time best.
  • Vanavond Rome seizoen 2 op sbs 6 half 9
  • nice, ff hdd-recorder programeren :)
  • Oeh.. Rome ook ff meepikken :+

Prison Break/The Unit/24/Rome/Heroes.. wordt druk :p
  • WIZARD's FIRST RULE
    to be made into TV miniseries!

Sam Raimi, best known as the director of the hugely successful SPIDER-MAN and SPIDER-MAN II films, and his producing partner Joshua Donen, have optioned film rights for Terry Goodkind’s enormously popular bestselling SWORD OF TRUTH adventure series, published by Tor Books. Having been approached by Hollywood a number of times over the past decade, Goodkind was never convinced that his 400,000 word bestselling novels could be successfully compressed into worthwhile feature films. In a meeting at the author’s home, the renowned director and producer instead conceived of a groundbreaking mini-series. Within two hours Goodkind was sold on the concept and negotiations commenced. Ten months later the deal was finally concluded. “It’s a dream come true to work with someone of such remarkable vision, talent, and ability,” Goodkind said. “Given Sam’s sincere love for these stories and his determination to only make great films, this mini-series will be a watershed event.”

TOR BOOKS

FOR IMMEDIATE RELEASE Elena Stokes, Russell Galen
    Director of Publicity Agent
    Tor Books Scovil Chichak Galen Agency

Sam Raimi gets Terry Goodkind’s bestselling Sword of Truth adventure series!

Sam Raimi, best known as the director of the hugely successful SPIDER-MAN and SPIDER-MAN II films, and his producing partner Joshua Donen, have optioned film rights for Terry Goodkind’s enormously popular bestselling SWORD OF TRUTH adventure series, published by Tor Books.

Having been approached by Hollywood a number of times over the past decade, Goodkind was never convinced that his 400,000 word bestselling novels could be successfully compressed into worthwhile feature films. In a meeting at the author’s home, the renowned director and producer instead conceived of a groundbreaking mini-series. Within two hours Goodkind was sold on the concept and negotiations commenced. Ten months later the deal was finally concluded. “It’s a dream come true to work with someone of such remarkable vision, talent, and ability,” Goodkind said. “Given Sam’s sincere love for these stories and his determination to only make great films, this mini-series will be a watershed event.”

All of Goodkind’s novels have been international bestsellers. Translated into 20 foreign languages, there are over 10 million copies in print. The SWORD OF TRUTH series began with WIZARD’S FIRST RULE in 1994. The 10th novel in the series, PHANTOM, is on sale now. The 11th and final volume is under contract and will be published in 2008.

Raimi and Donen hope to begin production of the opening mini-series, WIZARD’S FIRST RULE, within the next year, to be followed by ensuing volumes of the epic novels. The development process will begin while Raimi completes SPIDER-MAN III. Definitive word on the production will be available in early 2007.

Goodkind was represented in the negotiations by Russell Galen of the Scovil Chichak Galen Agency in New York City.

Bron: www.terrygoodkind.net

Dat gaat wat beloven.. Sword of Truth (in het nederlands: De wetten van de magie) is een enorm vette fantasy boekenreeks, must-have voor fantasy lovers.. Wat eigenlijk nog veel beter is is dat er nog een 11e boek komt terwijl ik dacht dat er maar 10 kwamen (10 + de prequel)
  • Dit vind ik echt cool :Y Moet nog steeds boek negen en 10 lezen.
  • negen en tien moeten nog in hardcover uit komen.. dan koop ik ze :+.. Ieder deel is zo onnoemelijk dik dat ik ze niet in paperback wil hebben :+.. Ben nu halverwege deel 8.. (ben in augustus begonnen in deel 1 :+ )

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion