Architectuur (Huizen & Gebouwen)
  • Woon jij liever in een super-modernhuis op een vinex locatie of pak jij een boerenhuisje ergens op de veluwe? Of een combinatie van die twee?

Wat vinden jullie mooi aan gebouwen, of wat juist niet?

Wat is jou droomhuis?

Burn loose!
  • Poeh, ik hou van een klassieke basis met een moderne tint.

Ik wil juist geen nieuwbouw omdat ik dat allemaal 'twintig in een dozijn' vind. Ik koop liever een oudere woning en knap dat op zoals ik het hebben wil.

Droomhuis? Een boerderij net buiten een dorp die ik zelf kan opknappen. Kan mijn vriendin haar paard parkeren, kan ik een geluidsdicht hok maken, enz,....

Edit: Leuk topic trouwens!
  • Boere! Boere! Boere!

Effe zonder dollen, huis moet voor mij niet hypermodern te zijn, maar hoeft er ook niet zo klassiek/oubollig uit te zien, een mix van beide eigenlijk. En tja wij wonen op t moment best mooi vind ik zelf.. Nieuwbouw van 8 jaar geleden oid.

Droomhuis? Ongeveer t zelfde als Groef, maar dan moet er wel kabel tv en riool aansluiting zijn xD [En tja.. ik kom van de boerderij :+ back to my roots zullen we maar zeggen]
  • Kwam gister langs wat huisjes, nou, daar zou ik wel willen wonen :+.
    Aan de rand van het bos, en toch op een klein kwartiertje fietsen van 't centrum, met de auto vast langer, centrum + auto = ramp :+.
    Flink huis, en mooi wit aan de buitenkant...da's mooi. :)
    Balkon, ook belangrijk!
    En verder gewoon sjiek, met een groot hek, dat opengaat als je aan komt rijden. Da's gaaf :+.
  • Jij wilt gewoon later rijk zijn en dan koop je 36 verschillende soorten huizen.. van alles wat he?

Materialist :+
  • Ja, met zo'n oprijlaantje van een 2 kilometer ofzo... waar mijn hond lekker heel de dag los kan rennen achter de konijntjes aan:)
  • En dat hij zichzelf kan uitlaten zonder dat jij in dit pokkeweer hoeft te lopen :lol:
  • Dilandro said:
    Jij wilt gewoon later rijk zijn en dan koop je 36 verschillende soorten huizen.. van alles wat he?
    Met 36 verschillende vrouwen?

Materialist :+
    't is maar hoe je 't bekijkt :+.
  • Veldmuis said:
    [quote=Dilandro]Jij wilt gewoon later rijk zijn en dan koop je 36 verschillende soorten huizen.. van alles wat he?
    Met 36 verschillende vrouwen?[/quote]

Per huis...

Minstens!
  • Hoe ziet je interieur eruit? Ik kan me voorstellen dat deze vraag nog niet voor iedereen opgaat, maar misschien dat je dan wel een beeld hebt van wat je zou willen.

Mijn interieur is redelijk strak en modern, maar zonder kil te worden (hoop ik). Mijn meubels zijn grotendeels uitgevoerd in licht kersen met aluminium tinten en poten.
  • Ik mag binnenkort beginnen :)
    Woensdag wordt in ieder geval m'n vloer opgeleverd (ondervloer) en daarna zo snel mogelijk de schuifpui erin geramd (met speciaal geluidsglas)
    Daarna keukentje, afmaken, dan moet ik toch echt ontzettend hard een vloer hebben. Licht kersen laminaat moet er ook wel zijn? Smaakvol carpetje eroverheen voor de juiste geluidseigenschappen, en ik heb al een huge mo-fo lederen okergele chillbank. Lavalampje erbij en het nog te bouwen DJ-meubel wordt dan de inrichting van mijn kamer :+

Als iemand smaakvolle suggesties heeft hoor ik 't wel ;)

Ow en niet te vergeten m'n muren isoleren 8)
  • Ik kan het allemaal wel uit gaan leggen, maar zal eens kijken of ik wat leuke pic's kan schieten ;)
  • DJ Z said:
    Ik mag binnenkort beginnen :)
    Woensdag wordt in ieder geval m'n vloer opgeleverd (ondervloer) en daarna zo snel mogelijk de schuifpui erin geramd (met speciaal geluidsglas)
    Daarna keukentje, afmaken, dan moet ik toch echt ontzettend hard een vloer hebben. Licht kersen laminaat moet er ook wel zijn? Smaakvol carpetje eroverheen voor de juiste geluidseigenschappen, en ik heb al een huge mo-fo lederen okergele chillbank. Lavalampje erbij en het nog te bouwen DJ-meubel wordt dan de inrichting van mijn kamer :+

Als iemand smaakvolle suggesties heeft hoor ik 't wel ;)

Ow en niet te vergeten m'n muren isoleren 8)
    En plafond... :P
  • Ik woon zelf boven m'n plafond dusseuh, dat zal hopelijk tot een minimum beperkt kunnen blijven.
  • @ KV : Dat vind ik dus TE strak...
    Waar is dat?
  • Zie foto 2, de gevel ;)

Utrecht, Papendorp :)
  • Ik was toch nog niet wakker man.. ;)
  • Ik woon nu in een studio in het centrum van Venlo. Twee kamers boven elkaar in een grote ruimte. Vanuit de bovenste kamer kun je naar beneden kijken. Zal eens wat foto's zoeken. :)

Tis wel een maffe ruimte.
  • Jij bent wel een beetje met design / Art & visuals bezig als ik dat zo eens inschat?
  • Groovejunk said:
    Jij bent wel een beetje met design / Art & visuals bezig als ik dat zo eens inschat?
    Hehe. Lijkt erger dan het is hoor. :biggrin:
  • Schaam je vooral niet hoor :+

Ik ben ook altijd wel bezig met : "Hoe ziet het er het mooiste uit?" ;)
  • Groovejunk said:
    Schaam je vooral niet hoor :+

Ik ben ook altijd wel bezig met : "Hoe ziet het er het mooiste uit?" ;)
    Ik schaam me niet hoor.
    Tis mijn werk. :biggrin:
  • [offtopic:e98477d109] Jij wisselt nogal eens van avatar he? :+ [/offtopic:e98477d109]
  • Groovejunk said:
    [offtopic:17612eb787] Jij wisselt nogal eens van avatar he? :+ [/offtopic:17612eb787]
    [offtopic:17612eb787]Ja. Ben weebls stuff fan. En kan niet kiezen. :P[/offtopic:17612eb787]
  • [offtopic:6ece5c0988]Ja. Ben weebls stuff fan. En kan niet kiezen. :P[/offtopic:6ece5c0988]

'lo Bob !

;)
  • DJ Z said:
    [offtopic:4f324b5aa5]Ja. Ben weebls stuff fan. En kan niet kiezen. :P[/offtopic:4f324b5aa5]

'lo Bob !

;)
    lo
  • Ik heb wat gegoogled en ik kwam o.a. dit huis tegen. Hier zou ik me best wel kunnen settelen :)

http://www.kalkanrehber.com/reklamlar/elibol/new.JPG
  • Lady Y said:
    Ik heb wat gegoogled en ik kwam o.a. dit huis tegen. Hier zou ik me best wel kunnen settelen :)

Beetje klein niet? ...

Dat noemen ze nou een 'kast' van een huis...pfff... vind de kleuren niet mooi, maar modelletje is goed ;)
  • Okay ik zoek wel wat kleiners... Edit 'm zo wel :P
  • Kleur? Model?
  • King Vicious said:
    Gadver

Que? Tegen de tijd dat jij wil gaan samenwonen, zoek ik wel 'n ander kasteeltje goed?!
  • Lady Y said:
    [quote=King Vicious]Gadver

Que? Tegen de tijd dat jij wil gaan samenwonen, zoek ik wel 'n ander kasteeltje goed?![/quote]

:lol:
  • Kleur, model, alles!

Veel te strak allemaal, lijkt meer een vakantieapp. in Spanje. Maw, leuk voor 2 weken, maar echt niet langer. Ik ga voor de gerenoveerde boerderij :)
  • Gadver :+
  • King Vicious said:
    Kleur, model, alles!

Veel te strak allemaal, lijkt meer een vakantieapp. in Spanje. Maw, leuk voor 2 weken, maar echt niet langer. Ik ga voor de gerenoveerde boerderij :)

Oeiii... hier moet ik mij bij aansluiten.....

Eeehhmmm.. misschien een flinke kopen en dan in 2-en verdelen? :)

Gebruiken we 1 stal om te beuQen :+
  • Deal!

Elk weekend battle ;)
  • Dan gaan jullie maar gezellig samen wonen hoor... Dagggggggg! Zit ik elk weekend met die Groovejunk opgescheept :doubt: :roll:

Ik ben gewoon meer gesteld op moderne architectuur. Met verbouwde boerderijen, 1 huis dat meteen in 100 straten ook staat, flats, dat vind ik eng!! Geef mij maar iets aparts.

Al weet ik ook wel dat de kans 1000x groter is dat ik in 'n simpel appartement kom te wonen dan in zo'n nieuwbouw ding. Dit topic ging er toch ook, wat je zelf mooi vond?! Niet wat econimisch haalbaar was :P
  • Lady Y said:
    Dan gaan jullie maar gezellig samen wonen hoor... Dagggggggg! Zit ik elk weekend met die Groovejunk opgescheept :doubt: :roll:

Prima hoor.. mijn vriendin gaat toch wel mee... Kan ze haar paard ook neerzetten naast het huis he? ;)

Boerderij is mooi hoor... oud combineren met moderen.. dat vind ik wel wat!
  • Groovejunk said:
    [quote=Lady Y]Ik heb wat gegoogled en ik kwam o.a. dit huis tegen. Hier zou ik me best wel kunnen settelen :)

Beetje klein niet? ...

Dat noemen ze nou een 'kast' van een huis...pfff... vind de kleuren niet mooi, maar modelletje is goed ;)[/quote]

Wat een snoephuis .... niet mijn smaak.
  • Dat pleintje in het midden van de maquette ziet er supergoed uit. Lijkt me heel erg tof wonen daar.

Wijk: De resident in Hartje Den Haag

http://deltametropolis.nl.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/resident_groot.jpg
  • Mja, beetje jammer van dat Tripod :+
  • Is ook een mooie wijk, midden in het binaire stelsel :)
  • Hmmm .... Dat tripod stond er nog niet toen ik em postte. Vreemd!
  • jeroen-1234 said:
    Hmmm .... Dat tripod stond er nog niet toen ik em postte. Vreemd!

Kan maar een x aantal mb verkeer aan per dag geloof ik..
  • Zit nog in je cache als je m bekeken hebt...referrers enzo
  • ik zelf vind een modernhuis met een klassieke tintje wel heel mooi
  • Danny-D said:
    ik zelf vind een modernhuis met een klassieke tintje wel heel mooi

Kijk, met jou kan ik praten :)

Welkom op het forum trouwens.. Stel je ook even voor in het daarvoor bestemde topic (Zie offtopic)
  • Danny-D said:
    ik zelf vind een modernhuis met een klassieke tintje wel heel mooi

Ik dus net andersom. Oud huis met modern tintje.
  • [edit] uhh nvm
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion