dj bedrooms
  • Als je naar beneden scrollt, het meubel van VILLALOBOS..........leuk en netjes.

Ik moest ook eens zoiets doen voor in de huiskamer, maar dan wil ik geen draden zien en alles ook netjes en strak weggewerkt hebben
  • DJT is echt vet!

lijkt echt net een platenzaak.
  • DAMN! Da's mooi spul :Y
  • Dat meubel van herr Vaeth ziet er gelikt uit. Ook die housepods ..... jaloers modus.
  • Echt vet, Richie met z'n V6 om platen te digitalizeren :D
  • Zit best wel stijve piemelwerk tussen jah! :Y

Edit : Ik ken iemand hier op het forum die qua mixer wel aardig meekan met deze plaatjes 8|
  • Zei de man met "slechts" een Urei...
  • Jaaaaaaa, maar het spul van iemand anders is altijd mooier natuurlijk. Zo'n V6-je ofzo... :P
  • Hehe :D ja zo een kleine mixdoos. Hoeveel kost die nu juist? 6000 € dacht ik?
  • Zo ongeveer ja :')
  • Kijk deze heeft het handig gedaan..... je zet gewoon je ene SL boven op de andere, http://www.rhythmism.com/forum/attachment.php?attachmentid=34429&stc=1

Beetje lastig 3 deck mixen zo maar het is wel een mooi voorbeeld van een luxe probleem :p

Ik ben overigens jaloers op alle pics die er staan, ten eerste zijn alle kamers groter dan waar mijn gear staat, de meesten hebben allemaal een mooie houten vloer (nu heb ik die ook wel...... onder het tapijt :+ ) en er staat overal een godsvermogen aan vinyl dat mijn collectie echt doet verbleken.

Ik heb wel 1 ding met de meesten daar gemeen, tis hier ook een pleureszooi :+
  • Ik heb tenminste nog grindtegels :+
  • Shit eej, ik moet ook maar mijn spullen in de woonkamer gaan zetten, dan kan de visite in de kleine slaapkamer!
  • Die kamer van Lawrence (Sten) ziet er echt ranzig uit :+
  • Had hem al gezien ja. Zo gaaf om gewoon heel je muur vol met platen te hebben. En idd die potspiekers zijn echt vet!
  • Wat ik morgen wel ff ga doen is een muurtje vol spijkeren met vinyl...... ik ben ff aan het vinyl diggen geweest vandaag bij mijn ouders (daar staat het grootste deel van de collectie) en kwam na wat rekenwerk uit op 200 platen die ik nodig zou hebben voor 1 muur.

Dat word dus punaises halen en rammen maar morgen :P
  • Hahahahahahaha...

krijgen we ineens inspiratie na het zien van de plaatjes?

/me gaat even hout halen :+
  • Hah! Dat heb ik met cd's gedaan, best een leuk effect wel!
  • Die Scandyna podspeakers (Ex Blue Room) zet ik straks op onze slaapkamer en zolder neer... ik mocht ze bij mijn huidige set niet kopen van de verkoper omdat ze te 'light' waren voor de versterker... maar straks met een draadloos Sonos 100 systeem is dat geen probleem meer... ik kijk nu al uit naar mijn nieuwe huis ;-)
  • Goed bezig BART! (Y) Al besloten welke kleur ze gaan worden?
  • Menno said:
    Hahahahahahaha...

krijgen we ineens inspiratie na het zien van de plaatjes?

/me gaat even hout halen :+

Jah maar dan zou ik een kamer van 10 bij 5 meter moeten hebben :') Voor dj'ing alleen he :P
  • Pjotr is ook bezig met een logische indeling van mijn DJ hok! :D
  • King Vicious said:
    Pjotr is ook bezig met een logische indeling van mijn DJ hok! :D

Eeeeeh.... doe je niet te enthousiast?
  • Sorry,

Pjotr is ook aan het meten en kloten ;(
  • Ja, maar anders gaat'ie zometeen in mijn 'vaarwater' zitten en dan is de eeeeeh verrassing er wel een beetje af.

misschien zeg ik nnu wel een beetje teveel..
  • Ik vat hem niet, maar dat kan aan mij liggen ;) Enfin, nog meer mooie pica's van de kamers der groten der aarde?
  • Het resultaat na wat diggen en punaises prikken....

image

Nu hangt boozy woozy waar ie hoort.... met een punaise in zijn gat aan de muur :+

Menno said:
    'vaarwater'

Hmmmmm ik weet wat je gaat doen.... Hout + water + kamer = een zweedse hottub naast de dj gear :+
  • En hij moet het weer verklappen hoor! :')

Waarom heb je de hoezen er niet omheen gelaten Reind?
  • Gaat de andere kant ook nog met platen bekleed worden, of komen daar de party animals cd-singles?
  • Erg netjes gedaan! Houden die punaises goed genoeg? Een vinyl weegt toch soms nog behoorlijk, en op een schuine wand?
  • Mati said:
    Erg netjes gedaan! Houden die punaises goed genoeg? Een vinyl weegt toch soms nog behoorlijk, en op een schuine wand?

Ik heb er 1 keer 1 terug moeten koppen en dat doet pijn als je precies dat randje op je voorhoofd krijgt :+

Voor de rest hangt alles nog steeds maar ik verwacht met de treinen die hier pak hem beet op 50 meter afstand langs rijden dat de punaises niet erg lang zullen houden. Dus alles wat er nu af tieft krijgt meteen een drupje montage kit mee als ie weer terug aan de muur gaat.

Menno said:

Waarom heb je de hoezen er niet omheen gelaten Reind?

Mijn hoezen zien er net zo uit als de gemiddelde bejaarde in een slecht verzorgings tehuis.......... beroerd :+
  • Als je toevallig nog spiritual / outland records hoezen hebt die er niet al te best meer uitzien.... Ik hou mij aanbevolen!
  • Reind said:

Nu hangt boozy woozy waar ie hoort.... met een punaise in zijn gat aan de muur :+

Vandaar ben je nu zo keihard bezig met dj info enzo, jij probeert die aankoop goed te maken :+
  • SB1 said:
    Vandaar ben je nu zo keihard bezig met dj info enzo, jij probeert die aankoop goed te maken :+

Als dat het geval was mocht ik iedere dag wel een review online gooien want ik heb nogal wat van die zooi waar ik mezelf eigenlijk de ogen voor uit mijn kop schaam het ooit aangekocht te hebben.

Maarja ik was nog jong en onbezonnen destijds :+

Menno said:
    Als je toevallig nog spiritual / outland records hoezen hebt die er niet al te best meer uitzien.... Ik hou mij aanbevolen!

Ik ga wel een keer voor je op zoek naar mooie hoezen. Of het nou in een witte hoes of orginele hoes zit is niet iets waar ik warm of koud van kan worden dus als ik jou een plezier kan doen met wat mooie hoezen......
  • Nou ja,...als het spiritual of outland is ;)
  • Menno said:
    Goed bezig BART! (Y) Al besloten welke kleur ze gaan worden?

Nog niet helemaal.. vermoedelijk zilver omdat het froutje de achterwand van de slaapkamer met zilver behang gaat beplakken (wandje van 4,5 x 2,60 meter voor 475,- EUR :( (met beetje blauw/grijze engels motief) en die speakers moeten het klassieke tintje een beetje doorbreken ;)
  • [offtopic]zilver? mozes... kan ze niet wat anders verzinnen? Dure vrouw heb jij![/offtopic]
  • djeez, dat is erg vet gedaan hoor, dat kan ik dus ook nog altijd doen met mn overschot aan k*tplaten :P
  • Menno said:
    [offtopic]zilver? mozes... kan ze niet wat anders verzinnen? Dure vrouw heb jij![/offtopic]

[offtopic]Hee, dat had ie kunnen weten toen ie een Antilliaanse vrouw trouwde ;)[/offtopic]
  • Phat B said:
    djeez, dat is erg vet gedaan hoor, dat kan ik dus ook nog altijd doen met mn overschot aan k*tplaten :P

Je kunt er ook nog een fruitschaal van maken.... ja met al die nachten door halen moet je wel gezond eten.

Ik zal eens kijken of ik ergens het plaatje kan vinden en anders maak ik er morgen zelf wel ff 1 voor een foto :+
  • u zegt fruitschaal? u krijgt fruitschaal *:*

fruitschaal
  • Hahahahahaha VET!
  • en te makkelijk te maken: men neme een verfbrander en een niet zo'n beste plaat, men richt de verfbrander op de plaat; et voila!
  • Men pakke ook een knijper, want het zal wel behoorlijk meuren, gesmolten vinyl.
  • Kicke... Eens proberen van het weekend :Y
  • De truuk is natuurlijk om het net niet te laten smelten maar alleen zo zacht te maken dat het kan buigen. Ik heb een suiker bus waar ik ze op leg (die ongeveer de doorsnee heeft van een platen etiket). Dan verwarm ik de plaat en hij zakt dan vanzelf naar beneden. Af laten koelen, omdraaien en eventueel (zoals op de foto) een kleurtje er tegen.
  • Jij doet het vaker?
  • Hij heeft alles van de Klubbheadz en DJ Jean :+
  • Haha, ik had op een regenachtige zondag eens paar afgeragde platen omgevormd omdat het me wel een leuk idee leek. De twee leukste had ik bewaard. Een paar mensen die hier over de vloer kwamen vonden ze zo leuk dat ik er daarna nog een paar bij gemaakt heb idd :)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion